LaUS:n seurasydän on Pasi Leppänen

#TARINA 14.10.2020

Lahden Uimaseuran Seurasydän on Pasi Leppänen

Suomen Uimaliitto on lanseerannut jäsenseuroilleen käytettäväksi uuden vuosittaisen huomionosoituksen Seurasydän-palkinnon edistääkseen kiittämisen kulttuuria ja arvostuksen osoittamista. Olympiakomitea on hyväksynyt palkinnon osaksi Seurasydän-kampanjansa toimintaa. Seura itse voi esittää yhtä palkittavaa vapaaehtoistoimijaa vuosittain.

- Hän aina aina ollut kaikissa tehtävissään kannustava, iloinen ja todellisen seurasydämen omaava, joten valinta oli varsin helppo ja yksimielinen.

Näin kerrotaan Lahden Uimaseurasta, kun valinta LaUS:n Seurasydän-palkinnon saajaksi on tehty. Hän on Pasi Leppänen.

Seurojen vapaaehtoisille tyypilliseen tapaan Leppänen on vuosikausia toiminut LaUS:n aktiivisena vanhempana perheen molempien lasten harrastuksen vuoksi. Rooliin on kuulunut monenlaisia huoltajatehtäviä eri ikäluokkien kilpailuissa sekä vaihtelevia tehtäviä eri tapahtumissa. Hän on ollut seuran johtokunnassa useita kausia ja toimii tälläkin hetkellä seuran varapuheenjohtajana. Vuosien saatossa Leppäsellä on ollut iso rooli myös seuran kilpailutoimikunnan kehittäjänä, kouluttajana ja tuomarina.

- Yli 11 vuotta Lahden Uimaseuran toiminnassa, ensin seuraten omien lasten harrastusta ja edeten erilaisten tuomaritehtävien kautta seuran luottamustoimiin on tuonut suuren määrän ystäviä ja tuttuja ympäri Suomen. Otan tämän tunnustuksen tekemästäni työstä uintiurheilun hyväksi kiitollisena vastaan, Leppänen tunnelmoi.

Kuka ansaitsee tulla valituksi seuranne Vuoden Seurasydämeksi? Kuka on hän, joka on aina valmis seuran talkoohommiin? Kuka hoitaa tehtävänsä suurella sydämellä? Uimaliiton Seurasydän -palkinnon haku on jälleen auki 23.9. – 25.10. Mikäli seurasi ei vielä kesäkuussa hakenut Seurasydän-palkintoa, ehdit sen vielä tekemään ja palkitsemaan seurasi Seurasydämen tämän vuoden puolella.

Hae palkintoa täältä
Lue lisää Seurasydän -palkinnosta täältä