Muista seuratoimijaa – Kuka on seuranne Seurasydän 2021?

#UUTINEN #UINTI #UIMAHYPYT #TAITOUINTI #VESIPALLO 19.10.2021

AWS Taitouinnin päävalmentaja Tea Uimonen (vas.) ja Seurasydän-tunnustuksella vuonna 2020 palkittu AWS Taitouintijaoston puheenjohtaja Pauliina Palhus. Kuva: AWS Taitouinti

Kuka ansaitsee tulla valituksi seuranne vuoden Seurasydämeksi? Kuka on hän, joka on aina valmis seuran talkoohommiin? Kuka hoitaa tehtävänsä suurella sydämellä?

Ilman vapaaehtoisia toimijoita ei olisi myöskään seuratoimintaa. Kaksi tärkeää asiaa, mitkä vapaaehtoistoiminnassa pitää aina muistaa, ovat arvostus ja kiittäminen. Uimaliitto haluaa olla edistämässä kiittämisen kulttuuria ja arvostuksen osoittamista mahdollistamalla jäsenseuroilleen jälleen seuran Seurasydämen palkitsemisen.

Seurasydän-tunnustuksen avulla halutaan tuoda näkyväksi seuratoimijoiden työtä erilaisissa ympäristöissä ja Olympiakomitea on hyväksynyt palkinnon osaksi Seurasydän-kampanjansa toimintaa.

Ilmoittakaa Seurasydämenne lokakuun loppuun mennessä

Seura voi esittää Uimaliitolle yhtä vapaaehtoistyötä tekevää henkilöä palkittavaksi vuoden Seurasydämeksi, tarkemmat kriteerinsä seura voi määrittää itse. Seurasydän-palkinto ja Seurasydämen esittäminen on seuralle ilmaista.

Uimaliitto toimittaa seuralle uniikin Olympiakomitean Seurasydän-tunnuksella varustetun hupparin sekä sähköisen Seurasydän-diplomin. Näillä seura voi palkita esittämänsä henkilön sopivassa hetkessä (viimeistään marraskuun loppuun mennessä)!

Uimaliitto hyödyntää seuroilta saatavaa ainestoa (palkitun valinnan perustelut sekä valokuva palkitusta) viestinnässään, jotta vapaaehtoistyö saadaan näkyväksi ja seuran kiittämisen kulttuuri inspiroimaan muita.

Näin haet Seurasydän-palkintoa:

• Täytä hakulomake täällä
    • Seuran tiedot (seura, lomakkeen täyttäjä, yhteystiedot)
    • Valitun Seurasydämen nimi sekä lyhyet perustelut valinnasta
    • Mikäli palkittavan henkilön nimeä tai perusteluita ei saa käyttää Uimaliiton viestinnässä, se on ilmoitettava hakulomakkeen lopussa
  • Uimaliitto toimittaa seuralle Seurasydän-tunnuksella varustetun hupparin sekä sähköisen Seurasydän-diplomin
  • Seura palkitsee Seurasydän-tunnustuksen saajan valitsemassaan tilaisuudessa tai hetkessä marraskuun loppuun mennessä
  • Seura lähettää Uimaliitolle osoitteeseen lotta.lybeck@uimaliitto.fi kuvan palkitusta henkilöstä tai tilaisuudesta
  • Uimaliitto viestii joulukuussa vuoden 2021 Seurasydän-palkituista sivuillaan ja somessaan
    • Viestinnässä hyödynnetään seurojen lähettämiä valokuvia palkituista sekä lomakkeeseen täytettyjä tietoja

Asiasanat

Seurasydän