Salon Uimareiden Seurasydän on Sari Villanen

#TARINA #UINTI #UIMAHYPYT #TAITOUINTI #VESIPALLO 8.12.2020

Sari Villanen palkittiin Extra Salo Cup -uimakisojen yhteydessä Salon uimahallissa.

Suomen Uimaliitto on lanseerannut jäsenseuroilleen käytettäväksi uuden vuosittaisen huomionosoituksen Seurasydän-palkinnon edistääkseen kiittämisen kulttuuria ja arvostuksen osoittamista. Olympiakomitea on hyväksynyt palkinnon osaksi Seurasydän-kampanjansa toimintaa. Seura itse voi esittää yhtä palkittavaa vapaaehtoistoimijaa vuosittain.

Salon Uimarit palkitsivat Seurasydän-tunnustuksella Sari Villasen.

Villanen on kokenut konkari, joka on ollut mukana seuran toiminnassa uimarin äitinä, kurssitoiminnan ohjaajana sekä valmentajana. Lisäksi hän on ollut pitkään johtokunnan jäsenenä. Kaiken kaikkiaan hän on ollut mukana Salon Uimareiden toiminnassa jo pitkälti yli 10 vuotta.

Villasella on vankka kokemus ja näkemys Salon Uimareiden toiminnasta ja hänelle voi aina jutella kaikesta. Hänellä on myös erinomainen tietous liitto- ja tuomaritoiminnasta, jonka ansiosta häntä voisi jopa kutsua käveleväksi tuomarikirjaksi.

Villanen osaa ohjata pieniä uimakoululaisia sekä isoja kilpauimareita ja kaikkia siltä väliltä. Hän on aina valmis auttamaan ja hänet tunnetaan iloisena, rentona ja energisenä henkilönä, jolla on vieläpä hauskat jutut. Villanen jatkaa edelleen kaikenikäisten uimarien valmennustyötä hyvällä energialla.

Villanen on valmis heittäytymään tilanteeseen kuin tilanteeseen, ja hän selviytyy mistä vain. Omien sanojensa mukaan hän kysyy aina ammattilaiselta apua, vaikka on sitä jo itsekin. Todellisuudessa uimaseuralaiset kysyvät apua häneltä.

Lue lisää Seurasydän -palkinnosta täältä.

Asiasanat

Seurasydän