Pidetään yhdessä huolta suomalaisista yrityksistä!

#UUTINEN 19.3.2020

Haluamme osaltamme auttaa koronavirusepidemian vuoksi pulaan joutuvia suomalaisia pieniä ja keskisuuria yrityksiä! Suomalaiset pk-yritykset ovat paikallisen seuratoiminnan merkittäviä tukijoita. Näinä yrityksille vaikeina aikoina on urheiluseurojen vuoro auttaa ja tarjota oma yhteisönsä pk-yritysten tueksi.

Salibandyseura EräViikinkien innoittamana Uimaliitto kannustaa Suomen uimaseuroja auttamaan oman alueensa pk-yrityksiä tarjoamalla esimerkiksi seuran somekanavissa yrityksille näkyvyyttä. Uimaliitto on tuottanut seuroille #tuepaikallista -somejulkaisuja varten valmiin graafisen pohjan, johon seurat voivat liittää oman logonsa ja alueen pk-yrityksiä. Uimaliitto myös jakaa seurojen tekemiä julkaisuja omissa kanavissaan.

Tuodaan yhdessä näkyväksi paikalliset yritykset ja tuetaan heidän tarjoamiaan palveluita ja tuotteita, jotta niin urheiluseurat kuin yrityksetkin säilyttävät elinvoimansa vaikeiden aikojen yli!

Seura voi toimia näin:

1. Lataa tästä #tuepaikallista Power Point -pohja.
  2. Lisää Power Point -diaan vapaata tekstiä, esimerkiksi paikalliset yritykset, joita haluatte nostaa esiin, sekä seuranne oma logo.
  3. Tallenna valmis Power Point dia JPG-kuvana (Tiedosto > Tallenna nimellä > Tiedostomuoto: JPG)
  4. Julkaise kuva seuranne sometileillä haluamillanne saatesanoilla, tägää mukaan #tuepaikallista ja #uimaliitto
  5. Uimaliitto jakaa jäsenseurojensa julkaisuja Uimaliiton kanavissa.

Taustaa

Mikäli upotus ei näy yläpuolella, voit katsoa sen täältä.

Salibandyseura EräViikingit aloitti #tuepaikallista -kampanjan ensimmäisenä Suomessa tarjoamalla omia alustojaan pk-yritysten käyttöön.

Lisätietoja:
Jari Lamminaho, 040 7712887, jari.lamminaho@uimaliitto.fi / myynti- ja markkinointipäällikkö
Jussi Salminen, 044 5490339, jussi.salminen@uimaliitto.fi / tiedottaja

Asiasanat