Ensi syksynä luvassa paljon koulutustarjontaa!

#UUTINEN #UINTI #UIMAHYPYT #TAITOUINTI #VESIPALLO 17.3.2020

Vallitsevan koronavirustilanteen vuoksi myös Uimaliiton lähiviikkojen koulutuksia on uudelleenjärjestelty. Jäljellä olevan kevätkauden, eli maalis-toukokuun koulutuksille etsitään uutta ajankohtaa tai ne on peruttu toistaiseksi.

Kaikkien siirtyvien koulutuksien aikataulua ei ole vielä vahvistettu, mutta uudet ajankohdat päivittyvät Uimaliiton tapahtumakalenteriin. Koulutuksia voi etsiä tapahtumahausta valitsemalla suodattimeksi ”Koulutus”.

Toukokuun valmentajaverkosto siirtyy syyskuulle

Helmikuussa aloitettu uusi valmentajaverkosto oli tarkoitus jatkua toisella tilaisuudella 6. toukokuuta. Tämä tilaisuus on siirretty. Uusi ajankohta on 16. syyskuuta illalla ja paikkana Sporttitalo Helsingissä. Toisen valmentajaverkoston tilaisuuden teemoina ovat olympialaisten jälkilöylyt sekä valmentajapaneelina toteutettava keskustelu. Valmentajien kannattaa varata ajankohta kalentereihinsa, tilaisuus on maksuton.

Syksystä tulossa ohjelmarikas

Uuden kauden käynnistyessä syyskuun alussa on oiva tilaisuus kehittää osaamista. Kevään koulutusten uudelleen aikatauluttaminen ensi syksylle tuo jo perinteisesti vilkkaalle syyskaudelle paljon lisää koulutustarjontaa, niin valmennuksen ja ohjaamisen sektorille, kuin myös toimitsijapuolelle. Syksyn koulutusten järjestely on jo aloitettu.

Seuroilla on edelleen mahdollisuus toteuttaa osaamisen kehittämistä myös omilla tilauskoulutuksilla, jolloin koulutus voidaan varmuudella toteuttaa juuri omalle seuralle sopivalla ajankohdalla ja tavalla. Lisätietoa Uimaliiton koulustarjonnasta voi lukea koulutusten nettisivuilta ja kysyä lisää koulutuspäällikkö Joni Toivolalta (joni.toivola@uimaliitto.fi / 050 5472 578).

Kurkistus koulutuskalenteriin:

KOULUTUS, UIMAHYPYT

Uimahyppyjen TASO 1 valmentajakoulutus OSA 1. 20.4.2024 - 21.4.2024 Helsinki, Mäkelänrinne Suomen Uimaliitto

VESIPALLO, KOULUTUS

Vesipallon tuomarifoorumi 2/2024 20.4.2024 - 20.4.2024 Teams

KOULUTUS

Hydrobic-ohjaajakoulutus 27.4.2024 - 28.4.2024

Tapahtuma peruttu

Voit etsiä koulutuksia myös Tapahtumahausta!

Asiasanat

Koulutus Koronavirus