Uimaliitto hakee projektikoordinaattoria valmennus- ja koulutustoiminnan kehittämiseen

#UUTINEN #UINTI #UIMAHYPYT #TAITOUINTI #VESIPALLO 13.8.2022

Suomalaisen uintiurheilun valmennus- ja koulutustoiminnan kehittäjäksi haemme nyt

PROJEKTIKOORDINAATTORIA

Roolissasi vastaat Uimaliiton hankkeesta hankesuunnitelman mukaisesti - Osaamisen kehittäminen lasten ja nuorten uintiurheilussa. Hahmotat hankesuunnitelman kokonaisuuden ja tarpeet sekä osaat priorisoida hankkeen eri vaiheet lajiliittonäkökulmasta.

Toimenkuvaasi kuuluu:

- hankkeen kokonaisvastuu ja koordinointi
- aluevalmennusverkoston rakentaminen ja pilotointi
- kouluttajakoulutus ja sen kehittäminen
- kouluttaja- ja seminaaritapahtuman koordinointi
- ohjaaja- ja valmentajakoulutuksen uudistaminen ja rakentaminen uimahypyissä, taitouinnissa ja vesipallossa
- hankekokonaisuuden viestinnälliset toimet ja viestinnän asiantuntijapalvelut

Toivomme sinulta:

- kokonaisvaltaista osaamista ja hallintaa hankkeen koordinoinnista
- kokemusta ja aikaisempia näyttöjä uintiurheilulajien tuntemuksesta
- ymmärrystä urheilun toimintaympäristöstä
- oma-aloitteisuutta ja kykyä toimia aktiivisena tiimin jäsenenä
- soveltuva koulutus

Tutustu tarkemmin hankesuunnitelmaan

Tarjoamme sinulle ainutlaatuisen mahdollisuuden haasteelliseen ja monipuoliseen työtehtävään. Saat työskennellä osana vahvasti uudistuvaa Suomen Uimaliittoa.

Työ sisältää matkustamista sekä ilta- ja viikonlopputöitä. Työtehtävä on päätoiminen ja määräaikainen 30.11.2023 saakka. Työ alkaa sopimuksen mukaan, mutta viimeistään 1.11.2022.

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, niin lähetäthän vapaamuotoisen hakemuksesi perjantaihin 26.8. mennessä palkkatoivomuksineen ja ansioluetteloineen sähköpostilla osoitteeseen rekrytointi@uimaliitto.fi. Käymme läpi hakemuksia jo hakuaikana.

Lisätietoja tehtävästä antaa seuratoiminnan johtaja Joni Toivola, p. 050 547 2578 tai joni.toivola@uimaliitto.fi tai urheilujohtaja Pasi Salonen, p. 044 5490 350 pasi.salonen@uimaliitto.fi

Suomen Uimaliitto on vuonna 1906 perustettu uintiurheilun lajiliitto. Uimaliittoon kuuluu lähes 140 jäsenseuraa, joita liitto palvelee sen strategisten painotusten mukaisesti. Liitto edistää uinnin, uimahyppyjen, taitouinnin, vesipallon ja avovesiuinnin harrastamista, kilpa- ja huippu-urheilua sekä seuratoimintaa. Osaamisen vahvistaminen, rohkeus menestyä ja uinnin mahdollistaminen koko kansan liikuntana pitävät Uimaliiton pinnalla tulevaisuudessa.

Lisää vastaavia uutisia