Sanni Koivurannasta Uimaliiton urheilu- ja tapahtumakoordinaattori

#UUTINEN #UINTI #UIMAHYPYT #TAITOUINTI #VESIPALLO 9.8.2022

Sanni Koivuranta on Uimaliiton uusi urheilu- ja tapahtumakoordinaattori

Uimaliitto vahvistaa urheilutiimiään vahvalla kilpailu- ja tapahtumatoiminnan osaajalla, kun Sanni Koivuranta hyppää urheilu- ja tapahtumakoordinaattoriksi. Koivuranta aloittaa työt syyskuun alussa.

Kilpailut ja tapahtumat ovat uintiurheilun lajien näyteikkunoita ja vahva vetovoimatekijä Uimaliiton kaikissa lajeissa. Kehittyäkseen kilpailuista vetovoimaisiksi, niin urheilijoita kuin yleisöä palveleviksi tapahtumiksi on niitä rakennettava pitkäjänteisesti ja kokonaisvaltaisesti.

Uimaliitto saa Sanni Koivurannasta monipuolisen tekijän, jolla on huippu-urheilijan mentaliteetti tavoitteineen, laaja-alaista kokemusta urheilujärjestötyöstä niin seurojen, urheilijoiden kuin myös tapahtumien näkökulmasta.

”Hienoa saada Sanni mukaan tiimiin, Sanni tuo urheilutiimiin monipuolista kokemusta niin huippu-urheilu taustansa kuin työhistoriansa kautta. Tiimimme täydentyessä pystymme entistä paremmin vastaamaan seurojen ja urheilijoiden toiveisiin niin Uimaliiton perustoimintojen kuin kehitysprojektien näkökulmasta. Lisäksi oli ilo huomata, miten Uimaliitto on työnantajana kiinnostava. Saimme runsaasti hyviä hakemuksia tähän tehtävään”, sanoo Uimaliiton urheilujohtaja Pasi Salonen.

Sanni Koivuranta on entinen alppihiihdon maajoukkueurheilija ja siirtyy Uimaliittoon Hiihtoliiton seuratoiminnan kehittäjän pestistä. Hiihtoliiton monipuolisten tehtävien lisäksi Koivuranta on toiminut yrittäjänä ja hallinnon assistenttina.

Henkilöt

sanni koivuranta