Lisenssit ensi kaudelle nyt myynnissä – lunasta omasi ajoissa!

#UUTINEN #UINTI #UIMAHYPYT #TAITOUINTI #VESIPALLO 10.8.2020

Uintiurheilun uusi lisenssikausi alkaa 1. syyskuuta. Kauden 2020–2021 lisenssien myynti on nyt avautunut. Lunasta uusi lisenssi hyvissä ajoin ennen ensimmäisiä kilpailujasi!

Uintiurheilun, eli uinnin, uimahyppyjen, taitouinnin ja vesipallon lisenssit lunastetaan Suomisport-palvelussa.

Uintiurheilun erilaiset lisenssit

Lisenssi, eli kilpailulupa, on välttämätön kaikille Uimaliiton alaiseen kilpailutoimintaan osallistuville. Lisäksi kilpailutoimintaan osallistuvan tulee olla tapaturmavakuutettu kilpaurheilussa. Lisenssin yhteyteen voi lunastaa myös urheilutapaturmavakuutuksen. Vakuutuksettoman lisenssin lunastajan tulee huolehtia itse urheilutapaturmavakuutuksestaan.

Uintiurheilussa voi lunastaa edullisen tapahtumakohtaisen lisenssin, joka on kokeiluluonteinen ja voimassa 14 vuorokautta. Toinen vaihtoehto on koko kauden mittainen lisenssi, jonka hinta riippuu urheilijan iästä.

• Tapahtumalisenssi (voimassa vain 14 vrk lunastamisesta)
  • Nuorten lisenssi (2005–2020 syntyneille, voimassa 1.9.2020–31.8.2021)
  • Aikuisten lisenssi (1950–2004 syntyneille, voimassa 1.9.2020–31.8.2021)
  • Seniorilisenssi (1949 ja ennen syntyneille, voimassa 1.9.2020–31.8.2021)

Lue lisää Uimaliiton lisensseistä ja lunasta omasi.

Pohjola Vakuutus on Uimaliiton uusi kumppani

Uimaliiton uusi vakuutuskumppani on Pohjola Vakuutus. Nelivuotinen yhteistyösopimus alkaa 1. syyskuuta.

Uimaliiton kumppanina Pohjola Vakuutus tarjoaa muun muassa uintiurheilun lisenssien yhteydessä kätevästi ostettavan ja poikkeuksellisen kattavan Sporttiturva-vakuutuksen. Uimaliiton jäsenseuroille Pohjola Vakuutus tuottaa tutun Vesipeto-harrastepassin, joka on ryhmävakuutus seurojen ei-kilpailulliseen harrastetoimintaan.

Lisää infoa Uimaliiton ja Pohjola Vakuutuksen yhteistyöstä on luvassa syksyn aikana.

Asiasanat

Lisenssi Kumppanit