Arenasta Uimaliiton pääyhteistyökumppani

#UUTINEN 20.9.2012

Suomen Uimaliitto on allekirjoittanut nelivuotisen yhteistyösopimuksen italialaisen uintivarustevalmistaja Arenan kanssa.

Uimaliiton toiminnanjohtaja Eerika Laalo-Häikiö ja Vandernet Oy:n toimitusjohtaja Antti Blåfield kättelyssä yhteistyösopimuksen allekirjoittamisen jälkeen.

Arena toimii Uimaliiton pääyhteistyökumppanina olympiadin 2013-2016. Suomessa Arenaa edustaa maahantuoja Vandernet Oy.

Vuoden 2013 alussa alkavan yhteistyön puitteissa Arena varustaa yksinoikeudella suomalaiset uintiurheilijat kansainvälisissä arvokilpailuissa. Uinnissa Arenan brändi on vahva ja sen tuotteet ovat kansainvälisesti erittäin arvostettuja.

"Haluamme edistää yhdessä Uimaliiton kanssa suomalaista uintiliikuntaa ja tarjota yhteistyömahdollisuuksia myös uimaseuroille. Suomen huippu-uimareille pystymme yhteistyön ansiosta tuomaan ensimmäisenä viimeisimmät innovaatiot sekä teknistä varusteapua kansainvälisillä arvokisa-areenoilla", Vandernet Oy:n toimitusjohtaja Antti Blåfield kertoo.

Vastaavaa yhteistyötä Arena toteuttaa 15 muun maan uimaliiton kanssa, muun muassa Ruotsin, Saksan ja Venäjän uimaliittojen kumppanina, sekä Euroopan uimaliiton partnerina.

"Lähdemme innolla tekemään yhteistyötä Arenan kanssa. Uimaliiton pääyhteistyökumppanina Arena on näkyvillä kotimaisissa arvokilpailutapahtumissa, kampanjoissa ja myös liittomme edustus- ja vapaa-ajan varusteissa. Olen varma, että aloitamme oikein hyvän yhteistyön", Uimaliiton toiminnanjohtaja Eerika Laalo-Häikiö iloitsee.

www.arenainternational.com

www.vandernet.fi