Team Aquanetti on nuorten maajoukkue

#UUTINEN 24.1.2017

Aquanetti ja Uimaliitto ovat sopineet kaksivuotisen yhteistyösopimuksen nuorten uintimaajoukkueen kumppanuudesta.

Nuorten uintimaajoukkueen omana kumppanina vuoden 2018 loppuun asti toimii uintivarusteiden vähittäismyyjä Aquanetti. Pirkkalassa sijaintiaan pitävä Aquanetti on tavoitettavissa laajan verkkokauppansa välityksellä mistä vain, mutta yrityksellä on jälleenmyyntipisteitä uimahalleissa Espoossa, Kemijärvellä, Nokialla, Seinäjoella ja Tampereella sekä uintikilpailujen yhteydessä ympäri maan.

Muun muassa Arenan uintivarusteiden jälleenmyyjänä Aquanetti sopii erinomaisesti Uimaliiton kumppaniperheeseen. Team Aquanetin nimeä kantava nuorten uintimaajoukkue tähtää vuosittain järjestettäviin nuorten EM-uinteihin. Kesällä 2017 kisat uidaan Israelissa ja vuotta myöhemmin Helsingissä, näissä kilpailuissa Team Aquanetti näyttää kyntensä laadukkaasti varustettuna.

– Halusimme tukea nimenomaan nuorisouintia, ja saada sille myös lisää näkyvyyttä. Team Aquanetti saa myös oman blogin verkkokauppamme sivuille, kertoo Aquanetin myyntipäällikkö Tanja Ikonen.

– Aquanetti täydentää hienosti Uimaliiton Arena-kumppanuutta. Strategisena tavoitteenamme on vahvistaa nuorten EM-uintien tasoamme, ja tähän tarvitaan luotettavaa kumppania. Aquanetti on osoittanut jo arvokisamyynnillään ja mukanaolollaan Ui kesäksi kuntoon -kampanjassa kokonaisvaltaista intressiä uintiurheilua kohtaan, muistuttaa Uimaliiton toiminnanjohtaja Eerika Laalo-Häikiö.

Aquanetti ei profiloidu pelkästään uintiurheilijoiden varustajaksi, vaan haluaa vastata myös uintiharrastajien tarpeisiin:

– Verkkokauppamme palvelee myös kuntouimareita, siksi olemme mukana myös Ui kesäksi kuntoon -kampanjassa, joka on yksi hyvä osoitus Uimaliiton kattavasta toiminnasta. Siksi tämä on meistä hyvä kumppanuus, Tanja Ikonen jatkaa.

Aquanetin verkkokauppa: www.aquanetti.fi

Nuorten maajoukkueen sivut