Lyhyen radan SM-uinnit kisataan Espoossa

#UUTINEN #UINTI 15.12.2021

SM-kilpailuissa mukana ovat mm. Ari-Pekka Liukkonen, Matti Mattsson sekä Mimosa Jallow.

Uinnin lyhyen radan SM-kilpailut järjestetään Espoossa Espoonlahden uimahallissa 16.–19. joulukuuta. Uimaliitto järjestää SM-kilpailut yhteistyössä Cetuksen kanssa.

Nelipäiväisissä kilpailuissa mukana Suomen kärkinimistä mukana ovat Ari-Pekka Liukkonen sekä Matti Mattsson.

Lyhyen radan SM-mitaleista kisataan nyt yhden välivuoden jälkeen, sillä viime vuonna kilpailut jouduttiin perumaan koronavirusepidemian vuoksi.

Osallistujat lajeittain näet täältä. Alustavat aikataulut löytyvät täältä. Iltojen finaalijaksot alkavat jokaisena kilpailupäivänä kello 18.

Kilpailuja voit seurana livelähetyksenä Livetimingin Superlivessä, jossa näkyvät kaikki aamu- ja iltajaksot. Myös kilpailujen tulospalvelu on Livetimingissa.

Kilpailuissa on mukana myös Intersport Sellon kisakauppa. Kisakauppa on auki torstaista lauantaihin kello 10–18.

Kilpailun järjestelyissä huomioidaan voimassa olevat viranomaisten, Espoon kaupungin ja Uimaliiton ohjeistukset koskien koronavirusepidemiaa. Ohjeita voidaan tarvittaessa muuttaa kilpailun aikana.

Kaikilta yli 16-vuotiailta halliin saapuvilta henkilöiltä (uimarit, toimitsijat, huoltajat, valmentajat, media ja yleisö) vaaditaan voimassa oleva koronatodistus ja sen esittäminen yhdessä henkilötodistuksen kanssa. Kilpailuohjeen löydät kokonaisuudessaan täältä.

Kilpailuihin on myynnissä rajoitettu määrä lippuja katsojille, osta liput täältä.

Asiasanat

SM-kilpailut