Uintivalmentajaseminaari 12.-13.1.2024

#UUTINEN #UINTI 10.10.2023

Uimaliitto järjestää tammikuussa uintivalmentajaseminaarin Varalan Urheiluopistolla. Kaksipäiväinen seminaari aloitetaan perjantaina lounaalla ja päättyy lauantaina kahvitteluun noin kello 16. Seminaarin pääaiheena on uintitekniikoiden kehittäminen ja optimointi.

Luennoitsijana seminaarissa on Johan Setterberg, joka on ollut Euroopan tason uimari Ruotsista. Hän on työskennellyt Ruotsin Uimaliitossa vuosina 2006–2008. Vuodesta 2009 lähtien hän on työskennellyt Norjan Uimaliitossa kehityskonsulttina valmentajakoulutuksen, kilpailuanalyysin ja tekniikka-analyysin parissa.

Setterberg kertoo näkemyksensä siitä, kuinka jokainen uintiveto voitaisiin toteuttaa, jotta uinti olisi mahdollisimman nopea ja tehokas. Tämä sisältää myös hänen näkemyksensä siitä, kuinka optimaalinen lähtö ja käännös voitaisiin tehdä, jotta saadaan paras hyöty urheilijan fyysisistä ja teknisistä kyvyistä. Setterberg paneutuu kaikkien lajien tekniikkaan videoin ja esimerkein.

Seminaarin aloittaa OK:n vastuulääkäri Maarit Valtonen luennoimalla urheilijan terveydestä teemoilla:
* Arjen valinnoilla terveitä harjoituspäiviä
* Terveyden ja harjoittelun tasapainoilua - mitä huomioida uimarin arjessa?

Hinta: Seminaariohjelma ruokailuilla (2 x lounas + päivällinen) 110,00 euroa. Jokainen osallistuja järjestää majoituksen itse.

Majoitusvaihtoehdot:

Scandic Rosendahl

Viikonlopun aikana voi majoittua hotelli Scandic Rosendahlissa. Jokainen majoittuja varaa huoneensa itse. Varaukset voi tehdä varaustunnuksella BUIM120124 puhelimitse tai sähköpostilla.

Hinnat:

97.00 € yhden hengen huone / vuorokausi

117.00 € kahden hengen huone / vuorokausi

Varalan urheiluopisto

Jokainen varaa majoituksen joko soittamalla (p. 03 2631 111) tai laittamalla sähköpostia osoitteeseen info@varala.fi.
Varauksen yhteydessä tulee mainita, että osallistuu Uimaliiton Uintivalmentajaseminaariin 12.–13.1.2024 sekä varausnumero 84149. Huoneita on hyvin rajoitetusti tarjolla.

Majoitus 2 hh 129€/yö/huone sis. aamupalat kahdelle
Majoitus 1hh 109€/yö/hlö sis. aamupalan
Majoitus 3hh 159€/yö/huone sis. aamupalat kolmelle

Seminaariin ilmoittautuminen tapahtuu SuomiSportissa. Laskutuksen voi laittaa seuran kautta. Ilmoittautumisen yhteydessä on mahdollisuus laittaa koodi ”laskutus”, jolloin lasku lähtee seuralle. Ilmoittautumisaika päättyy maanantaina 18.12.2023 kello 23:59.

Tarkempi aikataulu löytyy ilmoittautumisen yhteydessä SuomiSportista sekä lähetetään osallistujille ennen seminaaria.

Lisätiedot:
Marjoona Teljo