Uinnin TASO 2 valmentajakoulutus järjestetään Vierumäellä

#UUTINEN #UINTI 4.10.2021

Uimaliitto tarjoaa syksyllä monipuolisesti valmentaja- ja ohjaajakoulutuksia. Koulutuskalenterissa on tarjolla muun muassa valtakunnallinen uinnin TASO 2 -valmentajakoulutus, mikä järjestetään yhteistyössä Suomen Urheiluopiston kanssa Vierumäellä.

Uinnin TASO 2 koulutus on tarkoitettu valmentajille, jotka ovat suorittaneet TASO 1 valmentajakoulutuksen ja joilla on kokemusta käytännön valmennustyöstä. TASO 2 valmentajakoulutuksen laajuus on 100 tuntia, joista kolme lähijaksoa kotitehtävineen kattavat 70 tuntia. Loput 30 tuntia suoritetaan valmentajan omien osaamistarpeiden mukaan. Koulutukseen sisältyy mm. ennakko- ja välitehtäviä, mitkä suoritetaan verkkokoulutuksina tai etätehtävinä.

1. jakso: 26.–28.11.2021

2. jakso: 8.–9.1.2022

3. jakso: 18.–20.2.2022

Koulutuksen hinta on 1100€/hlö. (sis. koulutus, opistotason majoitus 2hh ja ruokailut), mikä maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.

Lisätietoja voi kysyä kouluttaja Antti Kauhaselta 050 505 6628 tai Uimaliiton koulutuspäällikkö Joni Toivolalta 050 547 2578.

Ilmoittaudu mukaan Suomisportissa!

Kalenterissa runsaasti koulutuksia tarjolla

Syksylle tarjolla on myös seurojen tilauskoulutuksia sekä muun muassa tuomari- ja toimitsijakoulutuksia. Koulutuskalenteria päivitetään syksyn aikana uusien koulutusten vahvistuttua. Kaikkiin koulutuksiin ja tapahtumiin ilmoittaudutaan Suomisport-palvelussa.

Koulutuskalenteriin pääset tästä. Koulutuskuvauksia ja lisätietoa eri koulutuksista löydät koulutus-sivulta.

Asiasanat

Uintivalmennus