Asiaa valmennuksen ytimestä – Valmentajaverkosto kokoontuu jälleen

#UUTINEN #UINTI 26.11.2020

ISL on 2.12. järjestettävän Valmentajaverkoston pääteemana. Kuva: ISL / Mine Kasapoglu

Suomalaisen uintiurheilun valmennusosaamiseen suunnattu Valmentajaverkosto kokoontuu ensi keskiviikkona 2. joulukuuta etäyhteyksien välityksellä. Valmentajaverkoston tarkoituksena on toimia matalan kynnyksen kokemusten ja tiedon jakamisen foorumina. Ensi viikon tapaamisessa on luvassa monipuolista asiaa uinnista.

Tammikuussa huippu-uinnin valmennuspäällikkönä aloittava Tommi Pulkkinen käy läpi kuulumisia valmennukseen liittyen. Tapahtuman tietoiskuna toimii Mika Piiroisen esittely Suomen Uintivalmentajat ry:n toiminnasta ja jäsenyyteen liittyvistä asioista.

– Odotan suurella mielenkiinnolla ensi viikon tapahtumaa. Luvassa on hieno kokonaisuus ja toivon, että kaikki kiinnostuneet valmennuksen ja seuratoiminnan sektoreilta pääsevät linjoille, kommentoi koulutuspäällikkö Joni Toivola.

ISL pääteemana

Valmentajaverkoston pääteemana ovat ammattilaisliiga ISL:n tapahtumat. Ida Hulkko ja hänen valmentajansa Jere Jännes sekä Jenna Laukkanen valmentajansa Toni Piiraisen kanssa kertovat minkälainen kokemus ISL oli urheilijalle ja valmentajalle sekä minkälaisia oppeja he tapahtumasta saivat.

– Meillä on jälleen kova kattaus asiaa suoraan huippu-uinnin ytimestä. ISL ja siihen liittyvä näkyvyys on nostanut uinnin syksyn yhdeksi puhutuimmaksi lajiksi. Ida ja Jenna ovat tehneet paljon erinomaista duunia niin altaassa kuin sen ulkopuolella. Nyt pääsemme kuulemaan myös heidän valmentajiaan ja tarkemmin urheilija-valmentaja-yhteistyöstä ISL-kokonaisuuden ympärillä, Toivola kertoo.

Tule mukaan kuulemaan ja keskustelemaan keskiviikkona 2. joulukuuta!

Valmentajaverkosto järjestetään Zoomissa etäyhteyksin, joten mukaan voi tulla asuinpaikasta riippumatta. Kysymyksiä Hulkolle ja Jännekselle sekä Laukkaselle ja Piiraiselle voi lähettää ennakkoon ilmoittautumisen yhteydessä kohdassa lisätiedot sekä some-postauksien kommenttiosioissa. Kysymyksiä on mahdollista esittää myös Zoomissa. Tervetuloa mukaan!

Lisätietoa: koulutuspäällikkö Joni Toivola, p. 050 547 2578, joni.toivola@uimaliitto.fi.

Valmentajaverkosto 3/2020

Keskiviikkona 2.12.2020 klo 18.00–19.45
Zoom-tapahtuma, linkki tapahtumaan lähetetään ilmoittautuneille tiistaina 1.12. iltapäivällä.

ILMOITTAUDU TÄSTÄ tiistaihin 1.12. klo 12.00 mennessä.

Asiasanat

Valmentajaverkosto