Marraskuun Valmentajaverkostossa mietitään millä seura saa parhaan tuloksen olemassa olevilla resursseilla

#UUTINEN #UINTI #UIMAHYPYT #TAITOUINTI #VESIPALLO 16.11.2022

Kuva: Russel Wilfred

Valmennusosaamisen kehittämiseen suunnattu Valmentajaverkosto kokoontuu seuraavan kerran tiistaina 29. marraskuuta kello 18 alkaen. Valmentajaverkosto järjestetään etäyhteydellä Teamsissa.

Tulevan valmentajaverkoston otsikkona on "What is your club going to be amazing at? Tools to help you identify where you can be the most successful based on your resources, passion and purpose.”

Puhujana valmentajaverkostossa on Uimaliiton huippu-uinnin mentoriohjelman vetäjä Brian Marshall.

Valmentajaverkosto on matalan kynnyksen kokemusten ja tiedon jakamisen foorumi, ja on kaikille omasta valmennusosaamisen kehittämisestä kiinnostuneille avoin tapahtuma. Valmentajaverkosto on suunnattu pääasiassa uintiurheilun parissa toimiville valmentajille, mutta tapahtumaan voi osallistua myös yli lajirajojen.

Lisätietoja: Tommi Pulkkinen, 044 5068 929 / tommi.pulkkinen@uimaliitto.fi.

Valmentajaverkosto 2/2022

Keskiviikkona 29.11.2022 klo 18:00

Ennakkoilmoittautumista ei tarvita, vaan mukaan tästä Teams-linkistä.

Asiasanat

Valmentajaverkosto