Liittohallitukseen etsitään jäseniä – tule mukaan!

#UUTINEN 16.10.2019

Uimaliiton syyskokouksessa 16.11. Helsingissä valitaan kolme uutta jäsentä liittohallitukseen kolmivuotiskaudelle 2020-2022. Jäsenseurat voivat esittää valittavia henkilöitä vaalivalmistelutoimikunnalle 31.10. mennessä.

Monipuoliselle osaamiselle kysyntää

Liittohallituksen jäsenten tehtävänä on kehittää liiton toimintaa yhteisen strategian mukaisesti. Jäseniltä toivotaan laaja-alaista liikuntakulttuurin ja yhteiskunnan tuntemusta, Uimaliitolle lisäarvoa tuovaa osaamista (mm. viestintä, markkinointi, talous, olosuhteet, edunvalvonta, yritysyhteistyö), sitoutumista, uintiurheilun ja uimaseuratoiminnan monipuolista tuntemusta sekä halua vaikuttaa kansalliseen ja kansainväliseen liikuntajärjestötyöhön.

Liittohallituksen erovuoroiset jäsenet vuoden 2019 lopussa ovat Marjut Hyvönen, Kari Keskinen ja Samuli Liinpää (vpj). Liittohallituksen jäseninä jatkavat Hanna-Mari Aula, Juri Haverinen, Ari Mononen, Ville Riekkinen, Hanna-Maria Seppälä ja Sami Wahlman (pj).

Syyskokous valitsee jäsenet 16. marraskuuta

Vaalivalmistelutoimikunta laatii syyskokoukselle esityksen liittohallitukseen valittavista jäsenistä. Ehdolle asettuvien henkilöiden pyydetään täyttämään ehdolleasettumiskysely 31.10. mennessä. Kyselyssä kartoitetaan ehdolle asettuvien henkilöiden taustoja liittohallitustyölle.

Lisätietoa vaalivalmistelutoimikunnan puolesta antaa Ville Riekkinen (ville.riekkinen@uimaliitto.fi tai 040 572 5848).

TÄYTÄ EHDOLLEASETTUMISKYSELY TÄSTÄ

Ilmoittaudu syyskokoukseen ja seuraseminaariin

Syyskokous järjestetään 16. marraskuuta klo 10.00 Helsingissä. Syyskokoukseen voi osallistua Uimaliiton jäsenseuran valtakirjalla. Tarjoilun vuoksi pyydämme myös ilmoittautumaan syyskokoukseen 31.10. mennessä.

Syyskokouksen jälkeen järjestetään maksuton seuraseminaari klo 13-16, ja siihen osallistuville on tarjolla myös lounas klo 12.00. Seuraseminaariin tulee ilmoittautua 31.10. mennessä.

LUE LISÄÄ JA ILMOITTAUDU