Uintiurheilugaala siirtyy tulevaan

#UUTINEN 16.10.2019

16. marraskuuta Helsingissä järjestettävän tapahtumapäivä Uimaliitto Areenan ohjelmaan on tullut muutos. Iltaohjelmaksi suunniteltu Uintiurheilugaala on valitettavasti jouduttu peruuttamaan vähäisen osallistujamäärän vuoksi.

Uimaliitto Areena sisältää edelleen syyskokouksen klo 10.00 ja seuraseminaarin klo 13.00-16.00. Molemmat ovat maksuttomia tapahtumia, mutta niihin tulee ilmoittautua, seuraseminaariin 31.10. mennessä ja syyskokoukseen tarjoiluun 31.10. mennessä. Seuraseminaariin ilmoittautuneille on tarjolla myös lounas klo 12 alkaen. Tapahtumapaikkana on Scandic Grand Marina kongressikeskus Helsingin Katajanokalla. Ilmoittaudu täältä: www.uimaliitto.fi/areena

Uintiurheilugaala kehittää formaattia

Uintiurheilugaalan tarkoituksena on tuoda esiin kiittämisen ja palkitsemisen kulttuuria sekä koota uintiurheilu- ja uimaseuraväki yhteiseen juhlavaan tilaisuuteen vuosittain. Tätä kohti gaalaa tullaan kehittämään vuoden 2020 aikana. Lisätietoja toiminnanjohtaja Sanna Airaksinen, sanna.airaksinen@uimaliitto.fi ja 040 5499 626.

Tietoa ilmoittautuneille

Uintiurheilugaalaan ilmoittautuneihin otetaan yhteyttä ilmoittautumismaksun palautuksen osalta. Mahdollisen Scandic Grand Marinan majoitusvarauksen perumiseksi tulee ottaa yhteyttä suoraan Scandicin asiakaspalveluun www.scandichotels.com

Mikäli haluatte muuttaa jo mahdollisia ilmoittautumisianne Uimaliitto Areenan syyskokoukseen ja seuraseminaariin, ottakaa yhteyttä Krista Terämaahan: krista.teramaa@uimaliitto.fi

Uimaliitto Areena 16.11. Scandic Grand Marina, Helsinki