Kolme täysin uutta jäsentä liittohallitukseen

#UUTINEN 16.11.2019

Ville Kallinen, Nina Kaarlenkaski ja Jouni Karvo aloittavat liittohallituksen jäseninä ensi vuoden alusta. Kuva: Jussi Salminen

Suomen Uimaliiton sääntömääräinen syyskokous järjestettiin 16. marraskuuta Helsingissä. Edustettuna oli 35 jäsenseuraa ja näillä oli käytössään 105 ääntä. Kokouksen puheenjohtajaksi kutsuttiin Uimaliiton entinen varapuheenjohtaja Lotta Långström.

Syyskokouksessa valittiin kolme jäsentä liittohallitukseen kolmivuotiskaudelle 2020–2022. Ehdolla oli viisi henkilöä, joista valituiksi tulivat Ville Kallinen, Nina Kaarlenkaski ja Jouni Karvo. Muut ehdokkaat olivat Tuomas Kaukinen ja Kari Keskinen.

Liittohallituksen jäseninä jatkavat valittujen lisäksi Hanna-Mari Aula, Hanna-Maria Seppälä, Ari Mononen, Juri Haverinen, Ville Riekkinen sekä puheenjohtaja Sami Wahlman. Erovuoroisina liittohallitustyöskentelyn vuoden 2019 loppuu päättävät Samuli Liinpää, Kari Keskinen ja Marjut Hyvönen.

Puheenjohtaja Sami Wahlman toivotti kokousväen tervetulleeksi Helsinkiin. Kuva: Jussi Salminen

Vuoden 2020 raamit hyväksyttiin

Uimaliiton toiminnanjohtaja Sanna Airaksinen esitteli syyskokoukselle toimintasuunnitelman vuodelle 2020 ja talouspäällikkö Krista Terämaa talousarvion. Syyskokous hyväksyi molemmat. Kokousmateriaalit löytyvät kokoussivulta

Liittohallitusvaali