Liittohallitukselle etsitään puheenjohtajaa ja jäseniä

#UUTINEN 22.9.2020

Uimaliiton syyskokouksessa 21.11. Helsingissä valitaan puheenjohtaja ja uusia jäseniä liittohallitukseen kolmivuotiskaudelle 2021–2023. Jäsenseurat voivat esittää valittavia henkilöitä vaalivalmistelutoimikunnalle 31.10. mennessä.

Hallitukseen tarvitaan monipuolista osaamista

Liittohallituksen jäsenten tehtävänä on kehittää liiton toimintaa yhteisen strategia 2024:n mukaisesti. Jäseniltä toivotaan laaja-alaista liikuntakulttuurin ja yhteiskunnan tuntemusta, Uimaliitolle lisäarvoa tuovaa osaamista (mm. viestintä, markkinointi, talous, olosuhteet, edunvalvonta, yritysyhteistyö), sitoutumista, uintiurheilun ja uimaseuratoiminnan monipuolista tuntemusta sekä halua vaikuttaa kansalliseen ja kansainväliseen liikuntajärjestötyöhön.

Liittohallituksen erovuoroiset jäsenet vuoden 2020 lopussa ovat Hanna-Mari Aula ja Juri Haverinen, sekä puheenjohtaja Sami Wahlman

Syyskokous valitsee puheenjohtajan ja jäsenet 21. marraskuuta

Vaalivalmistelutoimikunta laatii syyskokoukselle esityksen liittohallitukseen valittavista henkilöistä. Ehdolle asettuvien henkilöiden pyydetään täyttämään ehdolleasettumiskysely 31.10. mennessä. Kyselyssä kartoitetaan ehdolle asettuvien henkilöiden taustoja liittohallitustyölle.

Lisätietoa antaa vaalivalmistelutoimikunnan puheenjohtaja Antti Wihanto puh 040 551 9841 (myös WhatsApp) tai sähköpostitse antti(at)wihanto.fi. Vaalivalmistelutoimikunnan jäseninä toimivat Pia PärnänenHannu SaikanmäkiMarjo Siintomaa-Toljander ja Sami Wahlman. Lisätietoja myös Sami Wahlmanilta puh 040 588 7783.

Täytä ehdolleasettumiskysely tästä 31.10. mennessä

Ilmoittaudu syyskokoukseen

Syyskokous järjestetään 21. marraskuuta klo 10.00 alkaen Helsingissä hotelli Radisson Blu Royalissa. Valtakirjojen ja henkilöllisyyden tarkatus alkaa klo 9.30. Kokoukseen voi osallistua myös etäyhteydellä, mutta äänivaltaisuus edellyttää paikallaoloa ja edustetun seuran valtakirjaa. Tarjoilun vuoksi pyydämme ilmoittautumaan syyskokoukseen 15.11. mennessä. Lue lisää ja ilmoittaudu syyskokoussivulla.

Henkilöt

Sami Wahlman