Tapahtumapäivä Areena ja Uintiurheilugaala tulevat jälleen!

#UUTINEN #UINTI #UIMAHYPYT #TAITOUINTI #VESIPALLO 2.10.2019

Vuonna 2017 järjestetty Uimaliitto Areena -tapahtumapäivä lähestyy jälleen. Helsingissä tapahtuu lauantaina 16. marraskuuta, kun aluksi kokoontuu Uimaliiton sääntömääräinen syyskokous. Sitä seuraa iltapäivän Seuraseminaari ja lopuksi ilta huipentuu juhlatunnelmiin Uintiurheilugaalassa, jossa palkitaan illallisen merkeissä kauden 2018-2019 parhaat uintiurheilijat ja -valmentajat! Kaikki tapahtuu saman katon alla Scandic Grand Marina Congress Centerissä, jossa on myös tarjolla tasokasta majoitusta edullisesti.

Toimi pian – gaalan ilmoittautumiset jo 14.10.

Uimaliitto Areenan ohjelmistosta vain Uintiurheilugaala on maksullinen. Päivän ohjelmasta voi muokata täysin mieleisensä, kunhan ilmoittautuu ennakkoon. Siksi ilmoittautumiset on porrastettu ohjelmakohtaisesti, ja kaikki ilmoittautumislinkit löydät uimaliitto.fi/areena -sivulta:

Uintiurheilugaala: ilmoittaudu 14.10. mennessä!

Seuraseminaari: ilmoittaudu 31.10. mennessä!

Syyskokous: ilmoittaudu 31.10. mennessä!

Syksyllä 2017 Uimaliitto Areena järjestettiin hotelli Crowne Plazassa. Kuva: Jussi Salminen

Syyskokous valitsee hallitukseen jäseniä

Uimaliiton sääntömääräinen syyskokous valitsee seurojen esitysten perusteella liittohallitukseen jäseniä kaudelle 2020-2022. Onko teidän seurassanne potentiaalisia toimijoita liittohallitukseen? Ehdolleasettumisesta saa lisätietoja toiminnanjohtaja Sanna Airaksiselta, puh 040 5499 626.

Turvallisuudesta viestintään

Seuraseminaarissa kuullaan kolmea mielenkiintoista aihetta. Väestöliiton Saara Ruotsalainen kertoo Et ole yksin -palvelusta, ja miten seurat voivat kunnostautua urheilun parissa esiintyvän syrjinnän ennaltaehkäisyssä. Pieksän Kuutit ja Vaasan Uimaseura ovat olleet Et ole yksin -hankkeen pilottiseuroina.

Allasturvallisuus on olennainen asia kaikkien seurojen toiminnassa, ja siihen on syytä varautua ennemmin kuin myöhemmin. Allasturvallisuudesta kertoo Suomen Uimaopetus- ja Hengenpelastusliiton Vesa Kälviäinen.

Lukemattomat tahot kilpailevat ihmisten huomiosta ja ajasta älylaitteidemme välittämässä sisältövirrassa. Urheiluseuroissa on luonnollista tunnustaa oman seuran värejä ja kannattaa seuraa myös sosiaalisen median bittiavaruudessa. Mutta kuinka ottaa seuran someviestinnästä kaikki irti? Siitä kertoo sosiaalisen median valmentaja Emmi Lehtomaa.

Grand Marinan Fennia-sali tarjoaa loistokkaat puitteet Uintiurheilugaalalle. Kuva: Scandic Hotels

Uintiurheilugaalassa kiiltää pokaalit

Parin vuoden tauon jälkeen järjestettävä Uintiurheilugaala luo katsauksen kaikkien lajien kilpailukauteen 2018–2019. Gaalailta aloitetaan illallisella Grand Marinan Fennia-salissa. Kun parhaille urheilijoille ja valmentajille on osoitettu suosiota, jatkuu illanvietto vapaamuotoisesti Partyband Slammerin vauhdittamana.

Uimaliitto Areenan ohjelma 16.11.

9.30-10.00 Valtakirjojen tarkistus ja kahvitarjoilu
10.00-12.00 Uimaliiton sääntömääräinen syyskokous
12.00-13.00 Lounas (Seuraseminaariin osallistuville)
13.00-16.00 Seuraseminaari