Koulutamme osaajia altaille

Uimaliiton tavoitteena on, että jokaisella uintiurheilua harrastavalla lapsella ja nuorella on koulutettu valmentaja tai ohjaaja. Siksi koulutusta järjestetään uintiurheilun ja -liikunnan parissa toimiville valmentajille, ohjaajille sekä muille toimijoille. Uimaliiton koulutusjärjestelmään kuuluu myös eri uintiurheilulajien tuomari- ja toimitsijakoulutus.

Kouluttaudu, kehity ja motivoidu

Valmentaja- ja ohjaajakoulutuksia järjestetään mahdollisimman monipuolisesti ja maantieteellisesti kattavasti. Liittotason valmentajakoulutuksia pidetään pääasiassa urheiluopistoissa ja valmennuskeskuksissa. Koulutuksia on mahdollista järjestää myös tilauksesta seurojen kotipaikkakunnilla, mistä saat lisätietoa kohdasta tilaa koulutus.

Koulutukset osana UiEdu osaamisohjelmaa

UiEdu on suomalaisen uintiurheilun osaamisohjelma, mihin sisältyy kolme osa-aluetta: koulutuskokonaisuus, valmennusosaaminen ja digitaalisuus. Osaamisohjelma on suunnattu niin valmentajille, ohjaajille, urheilijoille kuin seuratoimijoille kaikissa neljässä lajissamme. Tutustu UiEdu osaamisohjelmaan osoitteessa: www.uiedu.fi.

Koulutuskalenteri

KOULUTUS, TAITOUINTI

Taitouinnin C-tuomareiden täydennyskoulutus 20.3.2021 Etäkoulutus SUiL

Uinnin TASO 1 valmentajakoulutus 10.4.2021 Joensuu SUiL

Tuomarikoulutus (1lk.) 10.4.2021 Etäkoulutus SUiL

Toimitsijakoulutus (2lk.) 10.4.2021 Etäkoulutus SUiL

Voit etsiä lisää koulutuksia myös tapahtumahausta.