Koulutamme osaajia altaille!

Suomen Uimaliiton tavoitteena on, että jokaisella uintiurheilua harrastavalla lapsella ja nuorella on koulutettu ja osaava valmentaja. Siksi Uimaliitto järjestää koulutusta uintiurheilun ja -liikunnan parissa toimiville valmentajille, ohjaajille sekä muille toimijoille. Koulutusjärjestelmään kuuluu valmennus- ja ohjaajakoulutuksen lisäksi vesiliikunta sekä tuomari- ja toimitsijakoulutus.

Valmentaminen ja ohjaaminen on hauskaa!

Jos olet kiinnostunut urheiluvalmennuksesta tai nuorten vesipetojen kurssiohjauksesta, katso, mitä vaihtoehtoja Valmentajakoulutus sinulle tarjoaa!

Minustako tuomari?

Kilpailutoiminnan elinehto on osaavat tuomarit ja toimitsijat. Eri uintiurheilulajien Tuomarikoulutuksista näet mistä toimitsijatehtävät alkavat!

Kuntoa ja terveyttä vedestä!

Uinti ja vesiliikunta ovat todella tehokasta ja nivelystävällistä kuntoilua. Vesiliikunnan ohjaajaksi vievät vaikka Aikuisten uintitekniikan tai HydroBicin -ohjaajakoulutukset!

Kurkkaa tulevat koulutukset koulutuskalenteristamme!

Tilaa meidät teille!

Koulutusta järjestetään myös tilauksesta seurojen kotipaikkakunnilla. Katso lisätiedot kohdasta: Tilaa koulutus