Katso video: Väestöliitto aloitti seurakoulutukset Pieksämäeltä

#TARINA 30.8.2019

Et ole yksin -hanke on Väestöliiton palvelu, joka on kohdistettu urheilun parissa toimiville. Se palvelee puhelimitse ja nettisivujen chatin välityksellä, ja tarjoaa materiaaleja epäasiallisen käytöksen ehkäisemiseksi ja siihen puuttumiseksi.

Et ole yksin -hankkeen uusin toimintamalli ovat seurakoulutukset, joita kehitetään nyt hankkeessa mukana olevien pilottiseurojen avulla. Uimaliiton jäsenseuroista pilotteina mukana ovat Pieksän Kuutit ja Vaasan Uimaseura. Väestöliiton ensimmäinen Et ole yksin -seurakoulutus pidettiin torstaina Pieksämäellä, ja mukana oli paikallisen uimaseuran 15 osallistujaa lähes seuran kaikilta sektoreilta. Katso koulutuksen jälkeiset tunnelmat alta!

Lue lisää Et ole yksin -palvelusta ja tutustu seuramateriaaleihin: www.etoleyksin.fi

Asiasanat

Et ole yksin