Tilaa koulutus

Valmentaja- ja ohjaajakoulutus

Tilaa seuraasi oma valmentaja- tai ohjaajakoulutus. Säästä aikaa ja rahaa. Valitse muutamia ajankohtia, jolloin koulutus sopii seuralle. Koulutuksissa hyödynnetään seuran omia ryhmiä sekä allasvuoroja. Tilaa koulutus sähköpostitse: koulutukset@uimaliitto.fi. Lisää tietoa koulutuksista löydät valikoista sivun vasemmasta reunasta.

1. Kokoa 8-20 osallistujaa omasta seurasta tai lähiseuroista.
  2. Valitse sopiva ajankohta.
  3. Varmista luentotilat ja tarvittava allastila.
  4. Ota yhteys Uimaliittoon koulutukset@uimaliitto.fi
  5. Kun kouluttaja, aika, paikka, koulutuksen hinta ulkopuolisille on sovittu, ilmoita koulutus tämän linkin kautta liiton kalenteriin.
  6. Ilmoittautumiset koulutuksiin tehdään Uimaliiton tapahtumahallinnan kautta. Ohjaa jokainen kurssilainen tekemään itse oma ilmoittautuminen järjestelmään.
  7. Koulutukselle avataan Pisara-palveluun koulutuskohtainen oppimistila, jonka kautta palautetaan koulutuksen ennakko- ja välitehtävät sekä jaetaan koulutusmateriaali.
  8. Uimaliitto laskuttaa kurssista järjestävää seuraa, joka huolehtii mahdollisesta edelleen laskutuksesta muilta seuroilta tai osallistujilta.
  9. Liiton toimistolta saat apua koulutuksen markkinointiin ja tiedottamiseen.

Uinnin tuomari- ja toimitsijakoulutus

Järjestä uinnin tuomarikoulutus omalla paikkakunnalla.

1. Kartoita omasta seurastasi kurssilaiset, 2-3 sopivaa ajankohtaa sekä koulutustila (kannattaa tarjota myös lähiseuroille).
  2. Ota yhteys suoraan kouluttajaan  ja sopikaa ajankohta sekä muut kurssiin liittyvät asiat (mm. koulutustila, av-välineet).
  3. Järjestävä seura ilmoittaa koulutuksen Uimaliittoon. Tiedot kurssista voidaan julkaista liiton kotisivuilla. Kaikki ilmoittautumiset koulutukseen tehdään Uimaliiton ilmoittautumisjärjestelmän kautta.
  4. Ohjaa jokainen osallistuja tekemään itse oma ilmoittautuminen järjestelmään.
  5. Järjestävä seura tilaa koulutusmateriaalin Uimaliiton UUDISTUNEESTA verkkokaupasta https://uimaliitto.haulbag.com/. Sääntökirjat toimitetaan postitse tilaajan ilmoittamaan osoitteeseen. Tilaus tulee tehdä vähintään kaksi viikkoa ennen kurssipäivää. HUOM! Verkkokauppa on uudistunut, joten jos et ole vielä asioinut uudessa verkkokaupassa, tulee sinun (seurasi) rekisteröityä uudelleen - pyrimme hyväksymään rekisteröinnit saman arkipäivän aikana.
  6. Ajantasaisen kurssihinnan löydät koulutushinnastosta. Maksu on sama myös kortin uusijoille. Maksu sisältää koulutuksen sekä hyväksytysti suoritetun kurssin suoritusmerkinnän Uimaliiton rekisteriin.
  7. Uimaliitto laskuttaa kurssista järjestävää seuraa, joka huolehtii mahdollisesta edelleen laskutuksesta muilta seuroilta tai osallistujilta.
  8. Kurssin hyväksytysti suorittaneille tulee Uimaliiton rekisteriin merkintä tuomari- ja toimitsijakortin suorituksesta, erillistä korttia ei enää jaeta. Kertauskoulutukseen osallistuvan henkilön tuomarikortin voimassaolo asetetaan jatkuvaksi kurssipäivästä lähtien siten, että 1-lk korttien voimassaolo päivitetään neljällä vuodella ja 2-lk kortit viidellä vuodella. Mikäli kortin voimassaolo on jo vanhentunut, ei sitä voi jälkikäteen enää päivittää.

Uinnin sääntökouluttajien yhteystiedot

1-luokan sääntökouluttajat