Liittohallitukseen etsitään uusia jäseniä

#UUTINEN 28.8.2018

Syyskokouksessa 10.11. Helsingissä valitaan Uimaliiton liittohallitukseen kolme jäsentä kolmen vuoden (2019-2021) kaudelle. Vaalivalmistelutoimikunta pyytää Uimaliiton jäsenseuroja esittämään henkilöitä, sekä miehiä että naisia, liittohallitukseen. Ehdolleasettuminen tulee tehdä 1.10. mennessä.

Liittohallituksen jäsenten tehtävänä on kehittää liiton toimintaa yhteisen strategian mukaisesti. Jäseniltä toivotaan laaja-alaista liikuntakulttuurin ja yhteiskunnan tuntemusta, Uimaliitolle lisäarvoa tuovaa osaamista (mm. viestintä, markkinointi, talous, olosuhteet, edunvalvonta, yritysyhteistyö), sitoutumista, uintiurheilun ja uimaseuratoiminnan monipuolista tuntemusta sekä halua vaikuttaa kansalliseen ja kansainväliseen liikuntajärjestötyön.

Ehdolleasettuminen tehdään verkkosivuilla olevan kyselyn kautta. Kyselyn alkuosassa kysytään ehdolle asettavan seuran tietoja ja sen jälkeen toivotaan ehdokkaan itsensä vastaavan kysymyksiin huolellisesti.

Lisätietoa asiasta saat myös ottamalla yhteyttä suoraan vaalivalmistelutoimikunnan puheenjohtajaan aaltonen.jenni@gmail.com.

Video liittohallitusvalinnoista.