Tilaa koulutus

Tilaa seurallesi oma valmentaja-, ohjaaja-, tuomari- tai toimitsijakoulutus. Tilauskoulutuksia voidaan räätälöidä seuran tarpeiden ja toiveiden mukaan. Koulutuksia vetävät Uimaliiton kokeneet ja ammattitaitoiset kouluttajat. Lue ensiksi alla olevat ohjeet koulutuksen tilaamisesta ja tilaa koulutus sen jälkeen tästä linkistä.

Miten tilaat koulutuksen?

1. Kokoa 8-20 osallistujaa omasta seurasta tai lähiseuroista.
  2. Valitse sopiva ajankohta.
  3. Varmista luentotilat ja tarvittava allastila.
  4. Ota yhteys Uimaliittoon koulutukset@uimaliitto.fi
  5. Kun kouluttaja, aika, paikka, koulutuksen hinta ulkopuolisille on sovittu, tilaa koulutus tämän linkin kautta.
  6. Ilmoittautumiset tilauskoulutuksiin tehdään Suomisportissa sen jälkeen, kun tilaus on käsitelty ja tilauskoulutus on julkaistu Suomisportissa.
  7. Uimaliitto laskuttaa kurssista järjestävää seuraa, joka huolehtii mahdollisesta edelleen laskutuksesta muilta seuroilta tai osallistujilta.

Uinnin tuomari- ja toimitsijakoulutus

Järjestä uinnin tuomarikoulutus omalla paikkakunnalla.

1. Kartoita omasta seurastasi koulutettavat, 2-3 sopivaa ajankohtaa sekä koulutustila (kannattaa tarjota myös lähiseuroille).
  2. Ota yhteys suoraan kouluttajaan (alla) ja sopikaa ajankohta sekä muut kurssiin liittyvät asiat (mm. koulutustila, av-välineet).
  3. Järjestävä seura tekee tilauksen tilauslomakkeella, jotta tiedot kurssista voidaan julkaista liiton kotisivuilla. Kaikki ilmoittautumiset koulutuksiin tehdään Suomisportissa.
  4. Ohjaa jokainen osallistuja tekemään itse oma ilmoittautuminen Suomisportissa.
  5. Järjestävä seura tulostaa sääntökirjat osallistujille tästä linkistä tai välittää linkin osallistujille sähköistä tarkastelua varten.
  6. Koulutushinnan löydät koulutushinnastosta. Maksu on sama myös kortin uusijoille. Maksu sisältää koulutuksen sekä hyväksytysti suoritetun kurssin suoritusmerkinnän Uimaliiton rekisteriin.
  7. Uimaliitto laskuttaa koulutuksesta järjestävää seuraa, joka huolehtii mahdollisesta edelleen laskutuksesta muilta seuroilta tai osallistujilta.
  8. Koulutuksen hyväksytysti suorittaneille tulee Suomisportiin merkintä tuomari- ja toimitsijakortin suorituksesta, erillistä korttia ei enää jaeta. Kertauskoulutukseen osallistuvan henkilön tuomarikortin voimassaolo asetetaan jatkuvaksi koulutuspäivästä lähtien siten, että 1lk. korttien voimassaolo päivitetään neljällä vuodella ja 2lk. kortit viidellä vuodella. Mikäli kortin voimassaolo on jo vanhentunut, ei sitä voi jälkikäteen enää päivittää.

1-luokan tuomarikouluttajat

Keijo Kiviluoma