Vesillä liikkumisen tärkein henkivakuutus on uimataito!

#UUTINEN #UINTI #UIMAHYPYT #TAITOUINTI #VESIPALLO 2.11.2020

Pohjola Vakuutus on Uimaliiton uusi pääyhteistyökumppani. Monivuotinen yhteistyö tulee näkymään eri tavoin. Pohjola -uimakoulut toteutetaan yhteistyössä 14 lasten ja nuorten Tähtiseuran kanssa. Pohjola Vakuutus ja Uimaliitto ostavat jokaiselta kampanjaan osallistuvalta seuralta uimaopetuksen kolmelle vähäosaiselle lapselle tai nuorelle. Seurat etsivät uimakoululaiset alueellisesti hyödyntäen muun muassa yhteistyötä kaupunkien kanssa.

Kampanjassa ovat mukana seuraavat uimaseurat: Oulun Uinti 1906, Vaasan Uimaseura-Vasa Simsällskap, Haukiputaan Heitto, Aurajoen Uinti, Nivalan Saukot, Helsingin Uimarit, Lahden Uimaseura, Simmis Wanda, Swimming Jyväskylä, Uinti Tampere, Riihimäen Uimaseura, Salon Uimarit, Tuusulan Uimaseura, Pieksän Kuutit.

Pohjola Vakuutus on osa OP-ryhmää ja tarjoaa jatkossa myös Uimaliiton jäsenille monipuolista turvaa ja hyvä etuja. Uimaliitto suositteleekin uintiurheilun lisenssin ostajia hankkimaan Pohjola Sporttiturva -vakuutuksen, joka tarjoaa poikkeuksellisen kattavan turvan kaiken ikäisille seuraurheilijoille.

Katso videolta lisää yhteistyöstä.