Uintiurheilussa vauhdikas loppuvuosi – Sokos Hotels majoittaa kisaajat ja joukkueet

#UUTINEN #UINTI #UIMAHYPYT #TAITOUINTI #VESIPALLO 24.11.2021

Uimaliiton yhteistyökumppani Sokos Hotels on vahvasti mukana tapahtumissa.

Kaupallinen yhteistyö / SOK:n Sokos Hotellit ja Suomen Radisson Blu Hotellit ovat Uimaliiton yhteistyökumppaneita

Uintiurheilussa on luvassa vauhdikas vuoden huipennus. Luvassa on kotimaassa järjestettäviä kansallisia sekä kansainvälisiä kilpailuja.

Marraskuun lopussa 26.–28.11. Kuopiossa järjestetään vesipallon nuorten Pohjoismaiden mestaruuskilpailut, joihin osallistujia saapuu Suomen lisäksi viidestä eri maasta. Lisäksi vesipallon sarjakausi huipentuu Espoossa 10.–12. pelattaviin SM-sarjan finaaleihin.

Joulukuun alussa Tampereella järjestetään uinnin lyhyen radan IKM-finaalit ja joulukuun puolivälissä 16.–19.12. Espoossa kisataan lyhyen radan SM-mitaleista.

Taitouinnissa kisataan kuviomestaruuskilpailut Vantaalla 10.–12.12. ja uimahyppyjen Pohjoismaiden mestaruuskilpailut kisataan Helsingissä 17.–19. joulukuuta.

Kilpailijoiden ja joukkueiden majoittumisesta huolehtivat tuttuun tapaan Uimaliiton yhteistyökumppanina Sokos Hotellit ja Suomen Radisson Blu Hotellit.

– Meillä on paljon hienoja uintiurheilun tapahtumia luvassa eri puolilla Suomea ja on tärkeää, että meillä on kumppani, joka tukee kokonaisuutta. Sokos Hotellit sekä Radisson Blu Hotellit kattavat laajasti koko maan ja palvelevat näin erinomaisesti sekä meitä että seurojamme, Uimaliiton vt. toiminnanjohtaja Pasi Salonen kertoo.

Uimaliitto on tehnyt yhteistyötä S-ryhmän hotellien kanssa vuodesta 2020 lähtien.

S-ryhmä on rakentanut kotimaisille urheilun harrasteseuroille- ja joukkueille oman jäsenohjelman nimeltään Sporttiklubi. Myös uimaseurat voivat hyötyä Sporttiklubin eduista, tutustu Sporttiklubiin tarkemmin täällä!

Sokos Hotels on Suomen tunnetuin, luotetuin ja arvostetuin hotelliketju, johon kuuluu 48 hotellia Suomessa, Tallinnassa ja Pietarissa. Kaikki hotellit sijaitsevat kaupunkien keskustoissa tai keskellä vapaa-ajan kohteita, hyvien liikenneyhteyksien varrella. Yhteistyössä mukana myös Suomen 8 Radisson Blu -hotellia.

Tietoa meistä - sokoshotels.fi

Lisätietoja SOK:n hotellien palveluista antaa asiakkuuspäällikkö Nea Vuoti / Nea.Vuoti@sok.fi