Uinnin yläkoululeirityksen infotilaisuus huoltajille ja valmentajille 21.3.2024

#UUTINEN #UINTI 14.3.2024

Viime syksynä liittojohtoiseksi siirtynyt uinnin yläkoululeiritys jatkaa neljällä paikkakunnalla myös ensi syksynä. Leiritys sai viime kaudella suuren suosion ja leirityksiin haki reilu 190 uimaria. Haku tulevalle kaudelle on 9.4.–13.5.2024.

Yläkoululeiritysten painopisteinä ovat koulu ja opiskelu, elämäntaidot sekä urheilullinen kehittyminen. Leirityksellä nuori pääsee kehittämään itseään intensiivisessä lajivalmennuksessa, oppimaan urheilijan elämänhallintaan liittyviä taitoja sekä opiskelemaan kouluaineita. Leirien aikana opiskellaan myös Olympiakomitean Kasva Huippu-urheilijaksi -kurssi ohjatusti läpi.

Näitä asioita käydään läpi Vuokatin pitkäaikaisen leirien vetäjän Ilkka Haipuksen sekä Uimaliiton nuorten uinnin kehittäjän Marjoona Teljon kanssa Teams-tilaisuudessa 21.3. kello 18:00-18:45. Linkki infotilaisuuteen alla.

Uinnin yläkoululeirityksen sivuja päivitetään ja tarkemmat tiedot ensikauden leirityksistä löytyvät Uimaliiton sivuilta.

Microsoft Teams -kokous
Liity tietokoneella, mobiilisovelluksella tai kokoustilan laitteella
Liity kokoukseen napsauttamalla tästä

Kokoustunnus: 392 610 789 236