Uimaliitto luottaa Liana Technologiesin palveluihin ulkoisessa viestinnässään

#UUTINEN #UINTI #UIMAHYPYT #TAITOUINTI #VESIPALLO 22.12.2020

Suomen Uimaliitto käyttää viestinnässään Liana Technologiesin ePressi- ja LianaMonitor-palveluita.

ePressin kautta Uimaliitto jakelee tiedotteet medialle ja LianaMonitorissa seurataan tiedotteiden läpimenoja kaikissa Suomen medioissa sekä uintiurheiluun liittyviä aiheita ja keskusteluita niin mediassa kuin somessa.

– ePressi.com on Suomen johtava ammattimainen tiedotejakelupalvelu, joten tiedämme, että tavoitamme sitä kautta tärkeimmät kohderyhmämme läpi Suomen. Tiedotteiden lähettäminen yksinään ei kuitenkaan riitä, vaan meidän on myös tiedettävä, kuka niitä lukee, minkälaisia uutisia niiden pohjalta tehdään ja kuinka suuren yleisön tavoitamme. Mittaamalla opimme viestinnästämme ja pystymme kehittämään sitä, Uimaliiton viestintä- ja markkinointikoordinaattori Lotta Lybeck kommentoi.

Uimaliiton yhteistyö Liana Technologiesin kanssa alkoi kesällä 2020.

– Yhteistyöhön ryhtyminen Suomen Uimaliiton kanssa oli helppo ja mieluisa päätös. Lianalla tuetaan henkilökunnan hyvinvointia ja liikkumista monipuolisesti, ja siksi Uimaliitto oli luonteva valinta yhteistyökumppaniksi, Liana Technologiesin Head Of Sales Simo Ikonen iloitsee.

Liana Technologies on vuonna 2005 perustettu Suomen suurin markkinoinnin ja viestinnän pilvipalveluja tuottava ohjelmistoyritys.

– Nykyaikaisessa viestinnässä on tärkeää löytää kumppanit, jotka tuovat palveluillaan lisäarvoa omaan tekemiseen. Kaikkea ei tarvitse tehdä yksin ja sparraamalla kumppanien kanssa voi keksiä aivan uusia ratkaisuja, Lybeck kertoo.