Uimaliitto hakee toiminnanjohtajaa

#UUTINEN #UINTI #UIMAHYPYT #TAITOUINTI #VESIPALLO 6.2.2023

Rekrytointi toteutetaan yhteistyössä Mercuri Urvalin kanssa.

Tule vastaamaan Uimaliiton strategian käytäntöön viemisestä – tee kanssamme altaalta menestystä ja hyvinvointia.

Uimaliiton uudistuneen strategian painopistealueet ovat edelläkävijyys osaamista kehittämällä, menestyminen rohkeudella ja määrätietoisuudella, sekä koko kansan uinti-ilmiön mahdollistaminen uintiurheilun kiinnostavuutta nostamalla.

Toiminnanjohtajana pääset

• Johtamaan tulevaisuuteen katsovaa, uintiurheilun eri lajit yhdistävää liittoa, jonka vaikutuspiirissä on noin 135 jäsenseuraa, valmennuskeskuksia, maajoukkuetoimintaa sekä seurojen noin 50 000 jäsentä.
  • Toimimaan yhdessä. Johdat Uimaliiton noin 10 asiantuntijan lähitiimiä, jossa tukenasi on aktiivinen ja sitoutunut hallitus.
  • Vaikuttamaan sidosryhmiin. Vastaat laajan verkoston johtamisesta ja yhteistyöstä sekä suhdetoiminnan kehittämisestä keskeisten sidosryhmien, mm. Olympiakomitean ja ministeriön kanssa. Lisäksi vastaat Uimaliiton yhteistyökumppanuuksien ja kaupallisen tarjonnan kehittämisestä.

Odotamme sinulta:

• Kokemusta menestyksekkäästä johtajatyöstä.
  • Henkilöstö-, verkosto-, kumppaniyhteistyön- ja sidosryhmäjohtamisen kokemusta.
  • Kokemusta urheilujärjestötoiminnasta ja johtamisesta, tai muutoin vahva tuntemus sen vaikuttamisympäristöstä.
  • Korkeakoulutasoista tutkintoa
  • Vahvaa talouden tunnuslukujen tuntemusta.

Kiinnostuitko?

Mikäli haluat keskustella tehtävästä tarkemmin, kertoa osaamisestasi tai vakuuttaa meidät soveltuvuudestasi, olethan yhteydessä Mercuri Urvalin konsulttiin Sami Nykäseen p. 040 156 3663, Partner & Director Aki Hyryläiseen p. 0400 200 878, tai Uimaliiton puheenjohtaja Ville Riekkiseen p. 040 572 5848, tavoitettavissa 8.2. klo 15–16.30, 17.2. klo 13–14.30 ja 23.2. klo 14–15.30.

Voit myös laittaa hakemuksesi suoraan avoinna olevaan tehtävään. Lähetä meille 26.2.2023 mennessä persoonallisuutesi, motivaatiosi ja osaamisesi kiteyttävä hakemus ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen osoitteessa www.mercuriurval.fi, viite FI-17584.

Rekrytointi toteutetaan yhteistyössä Mercuri Urvalin kanssa.

MU on maailmanlaajuinen, johtajarekrytointeja ja johtajuuden kehittämiseen liittyvää neuvontaa tarjoava yritys. Asiantuntijamme tarjoavat tieteeseen perustuvia, räätälöityjä, laadultaan varmennettuja ja eettisesti kestäviä suorahaku-, rekrytointi-, johtajuuden arviointi- ja valmennuspalveluja yksityisen ja julkisen sektorin asiakkaille ympäri maailman.

Tarkoituksenamme on varmistaa, että organisaatiot menestyvät monimuotoisen, tehokkaan ja inhimillisen johtajuuden avulla. Asiantuntijatiimimme toimivat kansainvälisesti; olemme paikalla kaikkialla, missä asiakkaamme tarvitsevat meitä.

Suomen Uimaliitto

Suomen Uimaliitto on vuonna 1906 perustettu valtakunnallinen uintiurheilun lajiliitto, jonka lajeina ovat uinti, uimahypyt, taitouinti ja vesipallo. Uimaliitolla on 140 jäsenseuraa ja noin 100 000 ihmistä liikkuu vuosittain Uimaliiton tapahtumissa.

Uimaliitto edistää uinnin, uimahyppyjen, taitouinnin, vesipallon ja avovesiuinnin harrastamista, kilpa- ja huippu-urheilua sekä seuratoimintaa. Liiton tavoitteena on uimataidon ja liikunnallisen elämäntavan edistäminen yhdessä jäsenseurojen kanssa.