Uimaliitto Areenassa mukana huippupuhujia

#UUTINEN #UINTI #UIMAHYPYT #TAITOUINTI #VESIPALLO 14.3.2022

Uimaliitto Areena järjestetään Vierumäellä 23.–24.4.2022. Tapahtuma kokoaa Uimaliiton jäsenseurat, seurojen toimijat ja valmentajat viikonlopuksi verkostoitumaan, oppimaan toisiltaan sekä kehittämään yhdessä uintiurheilua. Ohjelmassa on luvassa huippupuhujia, seura- ja valmentajafoorumit, iltagaala sekä viikonlopun päättävä Uimaliiton sääntömääräinen kevätkokous.

Monipuolista ohjelmaa ja huippupuhujia

Uimaliitto Areena alkaa Vierumäellä lauantaina 23.4. kello 12 yhteisellä lounaalla. Tämän jälkeen vuorossa on seura- ja valmentajafoorumit kello 13-18. Seura- ja valmentajafoorumit aloitetaan yhteisellä osuudella kaikille tapahtumaan osallistuville, missä puhujina toimivat Urheilumuseon johtaja Jukka-Pekka Vuori sekä hiihdon moninkertainen maailmanmestari ja olympiamitalisti Aino-Kaisa Saarinen. Iltagaalan alustava alkamisaika on kello 19. Sunnuntaina seura- ja valmentajafoorumit alkavat keihään olympiavoittaja Tapio Korjuksen luennolla kello 9, minkä jälkeen luvassa on seuratoimijoiden ja valmentajien omat osuudet kello 12 saakka. Lounaan jälkeen kello 13 alkaa kevätkokous. Ohjelmaan saattaa tulla vielä pieniä muutoksia. Etäosallistuminen on mahdollista ainoastaan kevätkokoukseen.

Lauantai 23.4.

- klo 12 lounas
- klo 13-15 Jukka-Pekka Vuori ja Aino-Kaisa Saarinen
- klo 15-15:30 tauko
- klo 15:30-18 seura- ja valmentajafoorumit
- klo 18-19 tauko
- klo 19- iltagaala

Sunnuntai 24.4.

- klo 8-9 aamupala
- klo 9-10 Tapio Korjus
- klo 10-12 seura- ja valmentajafoorumit
- klo 12-13 lounas
- klo 13- kevätkokous

Ilmoittautuminen käynnissä – tervetuloa mukaan

Ilmoittautuminen Uimaliitto Areenaan on auki. Ilmoittautumaan pääset Suomisportissa ja mukaan mahtuu 80 ensimmäistä ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautumisen yhteydessä pyydämme vastauksia muutamaan kysymykseen, joita hyödynnämme aikataulun ja ohjelman viimeistelyssä. Viimeinen ilmoittautumispäivä on keskiviikko 23.3.

Uimaliitto Areenan hinnat:

- 229 € / henkilö – sisältää majoituksen 2 hh Vierumäellä, 2 * lounaan, gaalaillallisen sekä ohjelman
- 289 € / henkilö – sisältää majoituksen 1 hh Vierumäellä, 2 * lounaan, gaalaillallisen sekä ohjelman
- 159 € / henkilö – sisältää gaalaillallisen sekä ohjelman

Ilmoittautumislinkki Uimaliitto Areena