Uimahyppyjen webinaarisarja alkaa joulukuussa

#UUTINEN #UIMAHYPYT 24.11.2021

Uimahyppyjen webinaarisarjan ensimmäinen etäluento järjestään maanantaina 13.12. kello 17 alkaen. Luento järjestetään Zoomissa ja se kestää reilun tunnin.

Etäluento on osa uimahyppyjen webinaarisarjaa, jossa on yhteensä kolme uimahyppyjen valmennukseen keskittyvää luentoa. Webinaareissa käsitellään mm. tiettyjen hyppyjen kehittelyä ja harjoittelua sekä uimahypyissä vaadittavia fyysisiä ominaisuuksia.

Webinaarisarjan luennot pitää nuorten olympiavalmentaja Salla Sofieva.

Ensimmäisen webinaarin teemana on taakse- ja ulospäin pyörivien hyppyjen kehittely kahteen ja puoleen volttiin asti.

Webinaarit on suunnattu uimahyppyjen ohjaajille, valmentajille sekä uimahyppyjen seuratoimijoille. Kaksi seuraavaa webinaaria järjestetään alkuvuonna 2022.

– Webinaarisarjalla halutaan mahdollistaa ohjaajille ja valmentajille koulutuksia, joihin on helppo osallistua etänä ja joista saa lisätietoa ja ideoita harjoituksiin sekä valmennukseen. Webinaarisarja täydentää erinomaisesti muuta koulutustarjontaa ja tukee uimahyppyjen osaamisen kehittämistä, Uimaliiton lajipalvelukoordinaattori Krista Salonen kertoo.

Ilmoittaudu 13.12. järjestettävään webinaariin sähköpostitse osoitteeseen krista.salonen@uimaliitto.fi. Zoom-linkki toimitetaan vain ilmoittautuneille henkilöille ja webinaarista ei tule tallennetta.