Ui Elämäsi Kuntoon -sovellus on nyt ladattavissa

#UUTINEN 13.5.2021

Ui Elämäsi Kuntoon -konsepti sähköistyy! Vesiliikunnan harrastajat voivat nyt kirjata uimiaan metrejä ja vesijumppaamiaan tai -juoksemiaan minuutteja älypuhelimen sovellukseen.

Ui Elämäsi Kuntoon -applikaatio on ladattavissa iOS App Storesta ja Google Play -kaupasta. Sovelluksen on tehnyt Coredo Oy.

– Lähdimme uudistamaan perinteistä uimahallien kanssa toteutettua Ui Kesäksi Kuntoon -kampanjaa pari vuotta sitten, jolloin nimesimme sen Ui Elämäsi Kuntoon -kampanjaksi. Kampanjan sähköistämiselle on ollut selkeä tarve, jotta liikkujilla olisi mahdollisuus kirjata ja seurata omaa aktiivisuuttaan vesiliikunnan parissa nykyaikaisella tavalla älypuhelimen kautta, Uimaliiton markkinointi- ja viestintäjohtaja Jari Lamminaho kertoo.

– Edelleen käynnissä oleva koronavirusepidemia on tietysti aiheuttanut haasteita niin vesiliikunnan harrastamiselle kuin Ui Elämäsi Kuntoon -konseptille, ja uimahalleja on edelleen kiinni ympäri Suomea. Tässä vaiheessa sovelluksessa on mahdollista kirjata ylös avovedessä uituja metrejä. Tavoitteemme on saada jatkossa sovellukseen mukaan mahdollisimman suuri osa Suomen uimahalleista, Lamminaho jatkaa.

Sovelluksen myötä myös kampanja uudistuu, ja Ui Elämäsi Kuntoon -konsepti ei ole jatkossa enää vain kuukausittainen kampanja vaan se kannustaa jatkuvaan liikkumiseen. Uinnin, vesijuoksun ja -jumpan harrastajat voivat seurata omaa ja myös oman uimahallinsa aktiivisuustasoa sovelluksen kautta ympäri vuoden. Uimahallien kanssa tullaan myös jatkossa toteuttamaan kampanjakuukausia, joissa jaossa on palkintoja niin halleille kuin kuluttajille.

Ui Elämäsi Kuntoon -konsepti sisältää myös verkkokaupan, joka on toteutettu yhteistyössä Speedon ja Intersport Sellon kanssa. Verkkokauppaan pääset täältä ja sinne on pääsy myös sovelluksen kautta.