Syyskuun Valmentajaverkoston keskiössä uimahypyt

#UUTINEN #UIMAHYPYT 14.9.2021

Vuoden kolmas Valmentajaverkosto kokoontuu kesän jälkeen Zoomissa maanantaina 27.9. kello 18. Suomalaisen uintiurheilun valmennusosaamisen kehittämiseen suunnattu Valmentajaverkosto painottuu tällä kertaa uimahyppyihin.

Illan aikana kuullaan moninkertaisen uimahyppyjen arvokisamitalisti Joona Puhakan matkasta huipulle ja ajatuksia urheilijan vastuusta valmentajan rinnalla.

Lisäksi uimahyppyjen nuorten olympiavalmentaja Salla Sofieva avaa uimahyppyjen lapsuusajan harjoittelua arvokisoihin tähtäävän urheilijan polulla.

– On hienoa, että vuoden kolmas Valmentajaverkosto painottuu erityisesti uimahyppyihin. Tätä on paljon toivottu meiltä. Tapahtumassa on mielenkiintoiset puhujat ja pääsemme järjestämään hyvän kokonaisuuden etäyhteyksillä, jolloin mahdollisimman moni voi osallistua. Valmentajaverkostossa kannustetaan kysymyksien esittämiseen puhujille ja erityisesti Joona on toivonut keskustelevaa tilaisuutta, Uimaliiton lajipalvelukoordinaattori Krista Salonen vinkkaa.

Valmentajaverkosto on matalan kynnyksen kokemusten ja tiedon jakamisen foorumi, ja on kaikille omasta valmennusosaamisen kehittämisestä kiinnostuneille avoin tapahtuma. Valmentajaverkoston tapahtumia järjestetään vuoden aikana neljä.

Valmentajaverkosto 3/2021

Maanantaina 27.9.2021 klo 18.00.

Ilmoittaudu Valmentajaverkostoon täällä

Valmentajaverkosto järjestetään Zoom-tapahtumana, linkki tapahtumaan lähetetään ilmoittautuneille perjantaina 24.9.

Valmentajaverkostosta tehdään tallenne.

Ohjelma:
- Salla Sofieva, nuorten olympiavalmentaja: Lapsuusajan harjoittelu arvokisoihin tähtäävän urheilijan polulla.
- Joona Puhakka, moninkertainen arvokisamitalisti: Menestyksen opit urheilijan näkökulmasta.
- Krista Salonen & Joni Toivola: uimahyppyjen suuntaviivat 2021–2022