Syksyn valmennusseminaarissa puhutaan uimarin polusta huippuvalmentaja Roland Gaastran johdolla

#UUTINEN #UINTI 24.5.2022

Uimaliiton syysseminaari järjestetään Vierumäellä 19.-20.8.2022. Seminaarin pääpuhujaksi saapuu Alankomaiden Roland Gaastra, jonka teema käsittelee uimarin polkua seuravalmennuksesta kansainväliselle huipputasolle asti. Seminaarin ennakkoilmoittautuminen on nyt auki "early bird" -hinnoin.

Roland Gaastra on pitkän linjan valmentaja seuratasolta huippu-uintiin. Gaastran valmennuksessa on voitettu yli 30 uinnin arvokilpailumitalia. Gaastra pureutuu alustuksissaan nuorten valmennuksen kulmakiviin, joissa ei tunneta kompromisseja. Lisäksi hän valottaa kansallisen ja kansainvälisen tason uimarien eroja sekä avaa pitkäntähtäimensuunnitelmaa, joka tuottaa aikuisiässä parhaita tuloksia.

Roland Gaastran lisäksi seminaarissa alustaa menestyksellisestä seuratyöstä tanskalainen Brian D. Marshall. Marshall on Tanskan parauinnin johtaja ja toimii myös Suomen Uimaliiton mentorointiohjelman johtajana. Marshall on kehittänyt huippu-uinnin seuratyötä Englannissa, Islannissa ja Tanskassa viimeisen 30 vuoden ajan.

Seminaaripäivät sisältävät alustusten lisäksi työpajoja ja paneelikeskusteluja sekä perjantai-iltana gaalan, jossa palkitaan suomalaisia uintiyhteisön toimijoita. Gaala on Suomen Uintivalmentajayhdistyksen isännöimä.

Seminaarin "early bird" -hinta 195€/hlö on voimassa 24.6.2022 tehdyissä rekisteröitymisissä. Hinta sisältää seminaariohjelman sekä majoituksen täysihoidolla kahden hengen huoneissa. Viimeinen rekisteröitymispäivä on 15.7.2022. Hinta 25.6.-15.7.2022 välisenä aikana tehdyille ilmoittautumisille on 235€/hlö.

Lisätietoja tapahtumasta

Englannikielinen esite I Seminar flyer (in English)

Ilmoittaudu seminaariin