Seurakyselyyn vastaaminen tulee hoitaa viipymättä - seurakyselyn vastausaikaa pidennetty ensi viikkoon

#UUTINEN #UINTI #UIMAHYPYT #TAITOUINTI #VESIPALLO 4.3.2022

Uimaliitto tekee joka vuosi seurakyselyn jäsenseuroille, minkä tarkoituksena on kerätä tietoa ja tilastoja uintiurheiluseurojen toiminnasta. Seurakysely on liitolle tärkeä työkalu muun muassa oman toiminnan kehittämiseen, mutta myös välttämätön esimerkiksi valtionavustushakemusta ja raportointia varten. Valtionapu takaa liitolle toimintaedellytykset.

Tämän vuoden seurakyselyyn on vastannut määräaikaan mennessä alle puolet jäsenseuroista, minkä takia vastausaikaa on pidennetty ensi perjantaihin 11.3. saakka. Alun perin jäsenseuroille annettiin vastausaikaa perjantaihin 18.2. asti.

- Toivomme, että kaikki ne seurat, jotka eivät vielä ole kyselyyn vastanneet, aktivoituvat ja vastaavat seurakyselyyn määräaikaan mennessä, koska se on jokaisen seuran velvollisuus. Liiton säännöt edellyttävät, että jäsenten tulee toimittaa liiton pyytämä raportointi liiton määräämän rekisterin kautta annetussa määräajassa, sanoo Uimaliiton seuratoiminnan johtaja Joni Toivola.

Seurakysely on liiton toiminnan, seurojen parhaan palvelemisen ja toiminnan rahoituksen kannalta välttämätön. Liittohallitus joutuu käsittelemään asiaa ja päättämään tarvittavista toimenpiteistä, mikäli seurojen vastauksia puuttuu vielä perjantain 11.3.2022 jälkeen.

Seurakyselyn vastausaikaa on perjantaihin 11.3.2022 asti. Kyselyyn pääset tästä.

Lisätietoja seurakyselystä antaa seuratoiminnan johtaja Joni Toivola p. 050 5472 578 tai joni.toivola@uimaliitto.fi.