Pinnalla on Uimaliiton uusi uutiskirje

#UUTINEN #UINTI #UIMAHYPYT #TAITOUINTI #VESIPALLO 1.3.2021

Uimaliiton Seuratiedote ja Valmentajatiedote yhdistyivät uudeksi uintiurheilun uutiskirjeeksi Pinnalla. Ensimmäinen Pinnalla lähetettiin torstaina 18. helmikuuta.

Pinnalla kerää yhteen tärkeimmät uintiurheilun aiheet ja Uimaliiton ajankohtaiset uutiset. Lisäksi siinä on mukana myös tärkeitä nostoja seuratoimijoille sekä Uimaliiton koulutuksien kuulumiset.

Pinnalla lähetetään pääsääntöisesti kerran kuukaudessa.

– Pinnalla tarjoaa tiiviin katsauksen uintiurheilun ajankohtaisiin aiheisiin ja myös huippu-urheilu on tärkeässä roolissa uutiskirjeessä. Pinnalla palvelee kaikkia, jotka haluavat tietää, mitä uintiurheilussa tapahtuu, Uimaliiton viestintä- ja markkinointikoordinaattori Lotta Lybeck kertoo.

Pysy perillä uintiurheilun uutisista ja tärkeimmistä puheenaiheista – tilaa uintiurheilun uutiskirje Pinnalla tästä!

Voit milloin tahansa päättää uutiskirjeen tilaamisen uutiskirjeen "Peruuta tilaus" -linkillä. Tilatessasi uutiskirjeen sähköpostiosoitteesi tallennetaan Uimaliiton markkinointirekisteriin. Käsittelemme yhteystietoasi luottamuksella, emmekä luovuta sitä eteenpäin. Uimaliiton tietosuojaselosteen voit katsoa tästä.

Asiasanat

Uutiskirje