Oletko sinä viestintätiimimme uusi tekijä?

#UUTINEN #UINTI #UIMAHYPYT #TAITOUINTI #VESIPALLO 3.9.2020

Yksi Uimaliiton tavoitteista on mielenkiintoisemmat ja näkyvämmät tapahtumat. Kuva: Janne Ahonen

Onko viestintä sinulle myös markkinointia ja ymmärrät, että jokainen teko ja sana luo mielikuvaa koko yhteisön toiminnasta? Uimaliitto vahvistaa markkinointi- ja viestintätiimiään hakemalla viestintä- ja markkinointikoordinaattoria kokoaikaiseen työsuhteeseen. Hakuaika on 3.-20.9.

- Viestintä- ja markkinointikoordinaattori pääsee aivan keskeisessä roolissa tekemään ja näkemään vahvasti uudistuvaa lajiliittoa. Se, mitä ja miten viestimme, vaikuttaa siihen millaisena meidät nähdään. Lajiliiton pitää myös omalta osaltaan olla vaikuttamassa siihen, miten lajit, seurat ja yksilöt näkyvät. Tämä ajatus ohjaa viestinnän tekemistämme tulevaisuudessa, Uimaliiton markkinointi- ja viesitintäjohtaja Jari Lamminaho sanoo.

Tarkempia tietoja hakuprosessista löydät alta.

Haemme viestintätiimiimme kaupallisesti ajattelevaa

Viestintä- ja markkinointikoordinaattoria

Toimenkuvaasi kuuluvat

• olet mukana nostamassa Uimaliiton viestintää ja uintiurheilun näkyvyyttä uudelle tasolle
  • päivittäinen viestintätyö eri Uimaliiton kanavissa nykyaikaisin menetelmin
  • vastuu some-kanavien ylläpitämisestä, seurannasta ja kehittämisestä
  • yrityskumppanuuksien näkyvyyden edistäminen yhdessä markkinointi- ja viestintäjohtajan kanssa
  • lajien ja yksilöiden kaupallisuuden kehittäminen yhdessä markkinointi- ja viestintäjohtajan kanssa

Toivomme sinulta

• soveltava, vähintään AMK koulutus
  • priorisointikykyä tämän päivän nopeassa viestintäkentässä
  • tavoitteellista ja innostavaa työotetta
  • hyviä viestintä- ja vuorovaikutustaitoja
  • hyvää sosiaalisen median osaamista
  • kohderyhmäajattelun ymmärtämistä
  • vahvaa kirjoitustaitoa
  • kykyä tiimityöhön
  • urheilutausta katsotaan eduksi
  • kuvaustaidot still / video katsotaan eduksi

Tarjoamme sinulle ainutlaatuisen mahdollisuuden haasteelliseen ja monipuoliseen työtehtävään. Saat työskennellä osana vahvasti uudistuvaa Suomen Uimaliittoa.

Työ sisältää matkustamista sekä ilta- ja viikonlopputöitä.

Työtehtävä on päätoiminen ja kokoaikainen.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoivomuksineen ja ansioluetteloineen 20.9. mennessä sähköpostitse osoitteeseen jari.lamminaho@uimaliitto.fi

Lisätietoja tehtävästä antaa markkinointi- ja viestintäjohtaja Jari Lamminaho, puh. 040 771 2887.