Liitto palkkaa valmennusosaamista altaille

#UUTINEN 26.1.2011

Uimaliitto pestaa uinnille Nuorten olympiavalmentajan ja UNICEF Teamille General Managerin helmikuun alusta alkaen.

Uimaliitto etsi viime vuoden lopulla Nuorten olympiavalmentajaa tukemaan kansainväliselle huipulle tähtäävien uimareiden valmennusta ja vastaamaan liiton huippu-uintivalmennuksesta UNICEF Teamien toiminnassa.
Tehtävään on valittu UNICEF Team Londonin päävalmentajana toiminut Jari Varjonen, joka aloittaa tehtävässään 1. helmikuuta.

Uimaliiton valmennusryhmien sekä UNICEF Teamien toiminnan tueksi palkataan myös General Manager. Osa-aikaisessa tehtävässä aloittaa Suomen kaikkien aikojen menestyksekkäin uimari Jani Sievinen. Hän jakaa arvokasta kokemustaan huippu-uinnille ja aloittaa tehtävässään myös 1. helmikuuta.

Varjonen ja Sievinen esittäytyvät kotimaisille uintivalmentajille Vaasan SM-uintien valmentajainfossa perjantaina.

Henkilöt

Jari Varjonen