Koulutus- ja verkostoitumistapahtuma nuorille valmentajille

#UUTINEN 9.9.2021

Suomen Valmentajat järjestää 18–30-vuotiaille valmentajille koulutus- ja verkostointitapahtuman Nuoret valmentajat – tulevaisuuden tekijät perjantaina 24. syyskuuta.

Tapahtumassa saa vinkkejä ja ajatuksia oman valmentajuuden kehittämiseen ja tapaa muita nuoria valmentajia. Tapahtumaan voi osallistua paikan päällä Olympiastadionilla tai etäyhteyden kautta. Tapahtuma maksaa 35 euroa.

Uimaliitto vastaa Suomen Valmentajien nuorten valmentajien tiimin haasteeseen kutsua nuoria valmentajia tapahtumaan, ja Uimaliitto on päättänyt kustantaa kolmen nuoren valmentajan osallistumisen tapahtumaan. Uimaliiton valitsemat valmentajat ovat Oona Järvinen (RiUS), Irene Paloposki (SalU) ja William Leinonen (HyUS).

– Oona, Irene ja William ovat osoittaneet selkeää innostusta valmennukseen ja oman valmentajuuden kehittämiseen. Haluamme olla tukemassa myös nuoria valmentajia ja kannustaa oman osaamisen kehittämiseen, Uimaliiton nuorten valmennuksen kehittäjä Marjoona Teljo kertoo.

Tarkemman ohjelman ja ilmoittautumisen tapahtumaan löydät täältä.