Juha Turunen Uimaliiton uintiurheilun kehityspäälliköksi

#UUTINEN 20.9.2023

Uimaliiton valmennus- ja koulutustoiminnan kehittämisen projektikoordinaattoriksi viime vuonna valittu Juha Turunen jatkaa Uimaliitossa uintiurheilun kehityspäällikkönä.

Opetus- ja kulttuuriministeriö myönsi kesällä 2022 Uimaliitolle 90 000 euron tuen ohjaaja-valmentajakoulutuksen uudistamiseen ja tehostamiseen koronapandemian haitallisten seurausten korjaamiseksi lasten ja nuorten urheiluseuratoiminnassa. OKM:n myöntämän tuen avulla Uimaliitto palkkasi Turusen valmennus- ja koulutustoiminnan kehittämisen projektikoordinaattoriksi ajalle 1.1.2023-31.8.2023.

Hanke päättyy nykymuotoisena 31.12.2023. Turunen vastaa hankkeen loppuun viemisestä yhtenä osana myös uutta työnkuvaansa.

Uimaliiton henkilöstön yhteystiedot on päivitetty. Löydät päivitetyt tiedot tämän linkin takaa.