Ippe Natusen työsuhde on päättynyt 8.3.

#UUTINEN #UINTI #UIMAHYPYT #TAITOUINTI #VESIPALLO 9.3.2021

Uimaliiton urheilutoimenjohtaja Ippe Natusen työsuhde on päättynyt maanantaina 8. maaliskuuta. Natunen työskenteli Uimaliitossa vuodesta 2007 monipuolisissa tehtävissä.

- Työuralleni Uimaliitossa on mahtunut 19 arvokilpailut ja olen päässyt näkemään nykyisten huippu-uimareiden nousun kansainväliseen menestykseen. Lisäksi olen saanut olla mukana luomassa mm. huippuseuratoimintaa ja linjaamassa uintiurheilun nykyistä valmennustoimintaa. Se on ollut hienoa aikaa, Natunen sanoo.

- Haluamme Uimaliiton puolesta kiittää Ippeä arvokkaasta panoksesta suomalaisen uintiurheilun eteen. Tässä vaiheessa emme tule rekrytoimaan uutta henkilöä tehtävään, sanoo toiminnanjohtaja Sanna Airaksinen

Uimaliiton lajeihin kuuluvat uinti, uimahypyt, taitouinti ja vesipallo. Huippu-uinnin valmennuspäällikkönä toimii Tommi Pulkkinen. Muiden lajien toiminnasta vastaa liitossa kilpailupäällikkö Pasi Salonen.

Sanna Airaksinen, toiminnanjohtaja
sanna.airaksinen@uimaliitto.fi