Ilmoittaudu mukaan Uimaliitto Areenaan

#UUTINEN #UINTI #UIMAHYPYT #TAITOUINTI #VESIPALLO 7.3.2022

Vielä ehdit ilmoittautua mukaan Uimaliitto Areenaan!

Ensimmäinen Uimaliitto Areena järjestetään Vierumäellä 23.–24.4.2022. Areena kokoaa Uimaliiton jäsenseurat, seurojen toimijat ja valmentajat viikonlopuksi verkostoitumaan, oppimaan toisiltaan sekä kehittämään yhdessä uintiurheilua.

Uimaliitto Areena sisältää seura- ja valmentajafoorumit, iltagaalan ja viikonlopun päättää Uimaliiton sääntömääräinen kevätkokous.

– Haluamme tuoda uintiurheiluyhteisön yhteen kerran vuodessa Uimaliitto Areenan merkeissä. Tavoitteena on luoda tapahtuma, jossa uintiurheiluväki pääsee kohtaamaan laajasti toisiaan ja jakamaan hyviä ajatuksia, käytäntöjä ja kehitysideoita toistensa kanssa. Odotamme jo innolla ensimmäistä Areenaa ja kohtaamisia, Uimaliiton toiminnanjohtaja Tony Kilponen kommentoi.

Sekä seuratoimijoille että valmentajille suunnattua omaa sisältöä

Uimaliitto Areena alkaa lauantaina kaikille osallistujille yhteisellä osuudella ulkopuolisen puhujan inspiroivalla luennolla. Puhuja julkaistaan lähempänä tapahtumaa.

Yhteisen osuuden jälkeen seuratoimijoille ja valmentajille on luvassa oma ohjelmansa sekä lauantaina että sunnuntaina.

– Seurojen ohjelma koostuu erilaisista seurojen esittelemistä case-esimerkeistä ja yhteisistä workshopeista. Tavoitteena on vahvistaa seurojen ydintoimintoja ja miettiä, miten seurat voivat tehdä entistä vahvemmin yhteistyötä, joka hyödyttäisi heitä ja heidän kasvuaan, seuratoiminnan johtaja Joni Toivola kertoo.

Sisällöt ovat suunnattu ennen kaikkea seurojen toiminnanjohtajille, puheenjohtajille sekä työntekijöille.

Valmentajien ohjelmassa käsitellään mm. valmentajakoulutuksen polkua, uimarin kehityspolkua sekä fysiikkavalmennusta. Sisältö suunnitellaan sopimaan kaikkien uintiurheilulajien valmentajille.

– Sisältö palvelee erityisesti seuravalmentajia, sillä tulemme keskittymään paljon nuoren urheilijan fysiikkaan ja esimerkiksi uinnin alueleireiltä saatuihin kokemuksiin, joita voi hyödyntää myös muissa lajeissa. Lasten liikkuvuus ja fysiikkaharjoittelu on erityisen tärkeä teema viikonlopussa, nuorten valmennuksen kehittäjä Marjoona Teljo kertoo.

Lauantai-illan gaalassa luvassa on palkitsemisia, rentoa tunnelmaa sekä yhteinen illallinen. Viikonlopun päättää sunnuntaina kello 13 alkava kevätkokous.

Alustava aikataulu ja ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen Uimaliitto Areenaan on nyt auki! Ilmoittautumaan pääset Suomisportissa ja mukaan mahtuu 80 ensimmäistä ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautumisen yhteydessä pyydämme vastauksia muutamaan kysymykseen, joita hyödynnämme ohjelman viimeistelyssä.

Uimaliitto Areenan hinnat:

- 229 € / henkilö – sisältää majoituksen 2 hh Vierumäellä, 2 * lounaan, gaalaillallisen sekä ohjelman
- 289 € / henkilö – sisältää majoituksen 1 hh Vierumäellä, 2 * lounaan, gaalaillallisen sekä ohjelman
- 159 € / henkilö – sisältää gaalaillallisen sekä ohjelman

Ilmoittautumislinkki Uimaliitto Areena: https://www.suomisport.fi/events/bf4cdfd8-67b9-4808-9528-2cca74f5f630
Ilmoittautumislinkki Uimaliiton Kevätkokous: https://www.suomisport.fi/events/41d1a52d-75f3-429e-aa4b-be4062d471c1

Uimaliitto Areena alkaa Vierumäellä lauantaina 23.4. kello 12 yhteisellä lounaalla. Tämän jälkeen vuorossa on yhteistä sekä seuratoimijoille että valmentajille suunnattua ohjelmaa noin kello 17 asti. Iltagaalan alustava alkamisaika on kello 19. Sunnuntaina ohjelma alkaa kello 9 ja päättyy kello 12, jonka jälkeen luvassa on lounas. Kevätkokous alkaa kello 13. Etäosallistuminen on mahdollista ainoastaan kevätkokoukseen.