Haku Helsingin uinnin Olympiavalmennuskeskukseen on auki.

#UUTINEN #UINTI 12.4.2022

Haku Helsingin uinnin Olympiavalmennuskeskukseen on auki. Hakuaika on 17.3.-30.4.2022. Hakemukset käsitellään hakuajan päätyttyä.  Hakulomake löytyy tästä. Kaikille hakijoille ilmoitetaan henkilökohtaisesti haun tuloksista hakuajan päätyttyä.

Korkeakouluun hakevat uimarit tekevät hakuaikana ehdollisen haun Valmennuskeskukseen. Heidät voidaan hakukriteereiden täyttyessä valita ehdollisesti Valmennuskeskukseen, lopullinen päätös opintopaikan selvittyä. Nämä hakivat kirjoittavat lisätarkennuksia kohtaan, mihin kouluun ovat hakeneet ja koska päätös kouluun pääsystä tulee.

Hakijan pitää pystyä osallistumaan Olympiavalmennuskeskuksen harjoitteluun, joka tapahtuu pääsääntöisesti arkisin klo 7.00–9.00 ja klo 14.00–16.00. Minivaatimuksena hakemuksenkäsittelyyn on 720 FINA-pistettä ja lisäksi ensisijaisesti sisäänotetaan toisen asteen toisen vuoden opiskelijoita tai sitä vanhempia.

Tässä on linkki Olympiavalmennuskeskus uimari Petra Ansarannan yhteen päivään.

Lisätietoja:

Tommi Pulkkinen