Haemme toiminnanjohtajaa

#UUTINEN #UINTI #UIMAHYPYT #TAITOUINTI #VESIPALLO 28.9.2021

Rekrytointi toteutetaan yhteistyössä MPS-Yhtiöiden kanssa.

Tule vastaamaan Uimaliiton strategian käytäntöön viemisestä – tee kanssamme altaalta menestystä ja hyvinvointia.

Uimaliiton uudistuneen strategian keskiön muodostavat edelläkävijyys osaamista kehittämällä, menestyminen rohkeudella ja määrätietoisuudella sekä koko kansan uinti-ilmiön mahdollistaminen uintiurheilun kiinnostavuutta nostamalla. Etsimämme toiminnanjohtaja osaa yhdistää intohimoisen tekemisen konkreettisiksi muotoutuviksi tavoitteiksi sekä yhdessä tekemiseksi.

Toiminnanjohtajana pääset

• Johtamaan kehittymishaluista ja kunnianhimoista liittoa, jonka vaikutuspiirissä on noin 135 jäsenseuraa, valmennuskeskuksia, maajoukkuetoimintaa sekä seurojen noin 50 000 jäsentä.
  • Tekemään yhdessä. Johdat liiton organisaatiossa noin 10 asiantuntijan lähitiimiä, tukenasi aktiivinen ja kehittämiseen sitoutunut hallitus.
  • Vaikuttamaan sidosryhmiin. Toiminnanjohtajan keskeinen vastuu on markkinoinnillinen ja kaupallinen työskentely yhteistyökumppanuuksien kehittämiseksi. Myös suhdetoiminta ministeriön, Olympiakomitean ja muiden sidosryhmien kanssa on toiminnanjohtajan työn ytimessä.
  • Kehittämään liiton moderniksi palveluorganisaatioksi. Uimaliiton tavoitteena on vahvistaa seurojen kokemaa lisäarvoa, kasvattaa jäsenmäärää, lisätä omaa varainhankintaa sekä luoda erilaisia yrityskumppanuuksia, minkä edistäjänä toiminnanjohtaja on keskeinen toimija.

Odotamme sinun olevan

• Ammattijohtaja, joka hallitsee strategian toimeenpanon, asiakaskokemuksen kehittämisen, projektijohtamisen ja tulosjohtamisen.
  • Vaikuttamistaidoiltasi vakuuttava. Persoonasi on lähestyttävä ja inspiroiva, olet empaattinen ja tilannelukutaitoinen, keskusteleva johtaja. Verkostojohtamistaitosi ovat vahvat ja saat ihmiset innostumaan toiminnastamme. Hallitset modernit digitaalisen markkinoinnin sekä sosiaalisen median keinot.
  • Järjestötoiminnan luonnetta ymmärtävä. Sinulla on näyttöjä matriisijohtamisesta sekä merkityksellisyyden hyödyntämisestä tulosten tekemisessä.
  • Yliopisto- tai ammattikorkeakoulututkinnon suorittanut.

Kiinnostuitko?

Mikäli haluat keskustella tehtävästä tarkemmin, kertoa osaamisestasi tai vakuuttaa meidät soveltuvuudestasi, olethan yhteydessä: MPS Elina Koskela to 7.10. klo 16-18, puh. puh. 020 746 9692 sekä Uimaliiton hallituksen puheenjohtaja Ville Riekkinen puh. 040 572 5848 to 30.9. klo 15-16.30 ja pe 1.10. klo 14-15.

Voit myös laittaa hakemuksesi suoraan avoinna olevaan tehtävään. Lähetä meille 13.10.2021 mennessä persoonallisuutesi, motivaatiosi ja osaamisesi kiteyttävä hakemus ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen osoitteeseen uratori.mps.fi.

Rekrytointi toteutetaan yhteistyössä MPS-Yhtiöiden kanssa.

MPS on suomalainen johtajuuden ja työsuhteen elinkaaren asiantuntija. Yli 45 vuoden kokemuksella tiedämme, että hyvä johtaminen ja motivoitunut henkilöstö ovat lähtökohta liiketoiminnan menestykselle. Autamme asiakkaitamme osaajien arvioinnissa ja löytämisessä sekä yksilöiden ja organisaatioiden kehittämisessä. Suomen toimistomme ovat Helsingissä, Kuopiossa, Oulussa, Tampereella, Turussa ja Vaasassa.

Suomen Uimaliitto

Suomen Uimaliitto on vuonna 1906 perustettu valtakunnallinen uintiurheilun lajiliitto, jonka lajeina ovat uinti, uimahypyt, taitouinti ja vesipallo. Uimaliitolla on 140 jäsenseuraa ja noin 100 000 ihmistä liikkuu vuosittain Uimaliiton tapahtumissa.

Uimaliitto edistää uinnin, uimahyppyjen, taitouinnin, vesipallon ja avovesiuinnin harrastamista, kilpa- ja huippu-urheilua sekä seuratoimintaa. Liiton tavoitteena on uimataidon ja liikunnallisen elämäntavan edistäminen yhdessä jäsenseurojen kanssa.