Haemme palvelutoiminnan asiantuntijaa

#UUTINEN #UINTI #UIMAHYPYT #TAITOUINTI #VESIPALLO 17.2.2021

Haluatko olla osa uudistuvaa lajiliittoa ja kehittää seurapalveluitamme tärkeänä osana palveluorganisaatiotamme?

Pitkäaikaisen työntekijämme siirtyessä muihin tehtäviin haemme tiimiimme palvelutoiminnan asiantuntijaa

Toimenkuvasi sisältää mm.:

• seurapalveluiden toiminnan suunnittelua ja toteutusta Uimaliiton uuden strategian mukaisesti
  • seurojen palvelumuotoilua
  • Tähtiseuraohjelman auditointeja
  • tuotekehitystä mm. seurakoulutusten osalta
  • rahoitusmahdollisuuksien kartoitusta ja hankehakuja
  • olosuhde- ja vaikuttamistyötä yhteistyössä jäsenseurojen sekä kuntien ja kaupunkien kanssa
  • yleistä seurakehitys- ja neuvontatyötä

Toivomme sinulta

• soveltuvaa koulutusta
  • yhdistys- ja vapaaehtoistoiminnan kokemusta
  • osaamista hankkeista ja eri rahoituksista
  • hyviä viestintä- ja vuorovaikutustaitoja
  • priorisointikykyä
  • kokemusta asiakaspalvelutyöstä

Työ sisältää ilta- ja viikonlopputöitä sekä matkustamista. Työ on vakituinen ja alkaa sopimuksen mukaan.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden haasteelliseen ja monipuoliseen työtehtävään hyvässä työyhteisössä. Saat työskennellä osana modernia lajiliittoa.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoivomuksineen ja ansioluetteloineen 28.2. mennessä sähköpostitse osoitteeseen sanna.airaksinen@uimaliitto.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa toiminnanjohtaja Sanna Airaksinen, p. 040 5499 626.

Tutustu Uimaliittoon!
www.uimaliitto.fi

Suomen Uimaliitto on vuonna 1906 perustettu uintiurheilun lajiliitto, johon kuuluu 140 jäsenseuraa ja lähes 55 000 liikkujaa. Edistämme uinnin, uimahyppyjen, taitouinnin, vesipallon ja avovesiuinnin harrastamista, kilpa- ja huippu-urheilua sekä seuratoimintaa. Tavoitteenamme on uimataidon ja liikunnallisen elämäntavan edistäminen yhdessä jäsenseurojemme kanssa.