Hae mukaan Urheilijaedustajistoon!

#UUTINEN #UINTI #UIMAHYPYT #TAITOUINTI #VESIPALLO 1.9.2023

Vuoden 2022 syksyllä perustetun Uintiurheilun Urheilijaedustajiston haku on nyt käynnistynyt. Edustajisto perustettiin tavoitteenaan lisätä vuorovaikutusta urheilijoiden ja liiton välillä sekä toimia urheilijoiden edunvalvojana.

Haku urheilijaedustajistoon on auennut. Hakuaika on 1.9.-17.9.2023.

Hakuajan jälkeen, kaikki hakijat käydään läpi ja mikäli edustajistoon soveltuvia hakijoita on enemmän kuin paikkoja edustajistossa, valitaan edustajisto vaaleilla johon äänestysoikeus on kaikilla yli 15-vuotta täyttäneillä lisenssiurheilijoilla. Vaalit käydään 20.–30.9.2023 välisenä aikana. Valittu urheilijaedustajisto toimii yhtenä Uimaliiton asiantuntijatyöryhmänä tiiviissä yhteistyössä Uimaliiton henkilöstön kanssa.

Urheilijaedustajistoon voi hakea kaikki yli 16-vuotiaat SM/pääsarjatason urheilijat ja paraurheilijat sekä maksimissaan neljä vuotta sitten lopettaneet SM-tason urheilijat ja paraurheilijat kaikista uintiurheilulajeista (uinti, uimahypyt, taitouinti, vesipallo). Kansainvälisentason tuntemus on etuus edustajistossa, mutta sitä ei hakijalta edellytetä.

Hae mukaan urheilijaedustajistoon TÄSTÄ

Näkörajoitteisilla on mahdollisuus jättää hakemuksensa myös puhelimitse Urheiluedustajiston puheenjohtaja Mimosa Jallowille, edustajiston jäsenelle Meri-Maari Mäkiselle sekä Uimaliiton edustajalle Juha Turuselle.

Mimosa Jallow sekä Meri-Maari Mäkinen antaa myös lisätietoa edustajiston toimintaan liittyen.

Yhteystiedot:
Mimosa Jallow