Ehdolle asettuminen liittohallitukseen on auki – hakuaikaa on jatkettu

#UUTINEN #UINTI #UIMAHYPYT #TAITOUINTI #VESIPALLO 22.10.2021

Ehdolle asettuminen Suomen Uimaliiton liittohallitukseen 2022–2024 on avattu.

Uimaliiton jäsenseurat voivat tehdä esityksiä ehdolle asettuvista henkilöistä, ja seuran esittämän ehdokkaan tulee täyttää lomake. Lomakkeen täyttämisen myötä henkilö on asettunut ehdolle liittohallitukseen.

Viimeinen päivä täyttää lomake ja siten asettua ehdolle on maanantai 25. lokakuuta kello 10.00 mennessä.

Uimaliiton liittohallituksessa erovuorossa on kolme henkilöä (Hanna-Mari Aula, Karoliina Niemi ja Antti Uski).

Liittohallituksen jäsenet valitaan Uimaliiton syyskokouksessa 13. marraskuuta.

Lomakkeella kartoitetaan tietoja liittohallitukseen ehdolle asettuvista henkilöistä. Ehdokkaat voivat liittää lomakkeeseen CV:n lisäksi myös valokuvansa sekä kuvata lomakkeeseen maksimissaan kahden minuutin mittaisen esittelyvideon.

Lomakkeen vastauksia käytetään vaalivalmistelutoimikunnan työn tukena ja ehdokkaan suostumuksella taustoittavia tietoja, kuvaa ja videota voidaan käyttää ja julkaista Uimaliiton verkkosivuilla tai somekanavissa.

Syyskokouksessa liittohallitukseen ehdolla olevat henkilöt pitävät kahden minuutin esittelypuheenvuoron ja lisäksi ehdokkaiden kanssa käydään lyhyt paneelikeskustelu.

Syyskokouksen esityslista ja vaalivalmistelutoimikunnan esitys liittohallitukseen valittavista henkilöistä julkaistaan kaksi viikkoa ennen kokousta.

Lisätietoja antaa Nina Kaarlenkaski nina.kaarlenkaski@uimaliitto.fi / p. 045 1301068