Ehdolle asettuminen liittohallitukseen on auki

#UUTINEN #UINTI #UIMAHYPYT #TAITOUINTI #VESIPALLO 4.10.2023

On tullut aika valita uudet jäsenet erovuoroisten hallitusjäsenten tilalle sekä liiton puheenjohtaja Uimaliiton liittohallituksen kaudelle 2024-2026.

Erovuoroiset jäsenet liittohallituksessa ovat Jaakko Erkinaro, Ari Korhonen ja puheenjohtaja Ville Riekkinen.

Ehdolle asettuminen on nyt avoinna, ja tätä tilaisuutta voivat hyödyntää Uimaliiton jäsenseurat. Ehdokkuusprosessi on selkeä; seuran esittämä ehdokas täyttää hakulomakkeen liitetietoineen. Kun lomake on täytetty ja lähetetty, henkilö on virallisesti asettunut ehdolle liittohallitukseen.

Viimeinen päivä asettua ehdolle on 4.11.2023

Liittohallituksen voima piilee sen jäsenissä, jotka tukevat Uimaliittoa sen yhteisen strategian toteuttamisessa. Jos sinulla on monipuolinen näkemys seuratoiminnasta, liikuntakulttuurista ja yhteiskunnasta, toivomme sinun harkitsevan mukaan lähtemistä.

Arvostamme erityisesti kokemusta ja osaamista joltain seuraavilta osa-alueilta: Uimaseuratoiminta, viestintä, markkinointi, talous, juridiikka tai yhteistyö btob sektorilla.

Puheenjohtajalta odotamme halua verkostoitua ja toimia liiton keulakuvana sekä kyvykkyyttä toimia itsenäisesti yhteisten tavoitteiden eteen.

Jos haluat olla mukana vaikuttamassa ja kehittämässä Uimaliittoa ja osallistua niin kansalliseen kuin kansainväliseen liikuntajärjestötyöhön, nyt on loistava tilaisuus astua esiin ja vaikuttaa! Liittohallituksen kausi kestää kolme vuotta, ja odotamme sinulta sitoutumista tuoksi ajaksi.

Lomakkeella kartoitetaan tietoja ehdolle asettuvista henkilöistä. Ehdokkaiden tulee liittää mukaan ajantasainen CV tai LinkedIn-profiili. Lomakkeen vastauksia käytetään vaalivalmistelutoimikunnan työn tukena.

Syyskokouksessa ehdolla olevat henkilöt esittelevät itsensä parin minuutin puheenvuorolla, lisäksi ennen kokousta järjestetään paneelikeskustelu, jossa seurat voivat esittää kysymyksiä ehdokkaille.

Syyskokouksen esityslista ja ehdolle asettuneiden nimet julkaistaan kaksi viikkoa ennen kokousta.

Lisätietoja antaa vaalivalmistelutoimikunnan puheenjohtaja Kirsi Heittokangas kirsi.heittokangas(at)outlook.com / 040-544 3488