Alueleirit

Alueleirin tavoitteena on lisätä valmentajien ja hyppääjien, vahvistaa kansallista hyppykulttuuria ja edistää valmentajien ja hyppääjien verkostoitumista. Leireillä on laadukas lajiohjelma sekä Uimaliiton valitsema vastuuvalmentaja. Yhtenä osana jokaista alueleiriä, järjestetään valmentajille koulutusta sekä osallistetaan seuravalmentajia valmennustehtäviin leirityksen yhteydessä aluevalmentajan toimiessa heille mentorina. Toivomme, että jokaisen osallistujan valmentaja osallistuu leirille. Tarkoituksena on, että seuran valmentajat saavat tukea ja uusia näkökulmia valmennukseen.

Uimaliitto vastaa alueleirin ohjelmasta. Seurat ja hyppääjät vastaavat itse matkustamisesta, yöpymisestä ja alaikäisten huoltamisesta viikonlopun aikana. Alaikäisellä tulee olla huoltaja mukana.

Kriteerit:

Osallistumiseen vaaditaan, että hyppääjä kykenisi kilpailemaan 201C:n eli taaksepäin hypyn kerien. Leirit ovat suunnattu lapsille ja nuorille.

Vastuuvalmentaja:

Jouni Seppänen

Ilmoittautuminen:

Leirit ovat avoimia hyppääjille ympäri Suomen. Suosittelemme, että seura kokoaa oman seuransa osallistujat ja ilmoittaa heidät Suomisportissa. Osallistujan on mahdollista ilmoittautua myös itse. Ilmoittautumisajan päätyttyä seuroille lähetetään koonti oman seuran ilmoittautuneista ja laskutus tapahtuu seurakohtaisesti leirin jälkeen. Ilmoittautuminen on sitova. Peruutus ilman omakustanneosuutta vain lääkärintodistuksella (ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen).

Ohjeet liikkujan ilmoittautumiseen seuran toimesta täällä.

Alueleirit 2024

• 20.-21.1.2024 | Jyväskylä | Ilmoittaudu